Quote from Guest on 16 August 2009, 23:31Hej, jag har kollat runt lite och försökt sätta upp ett personligt mål över en viss tid där jag vill att vikt ska vara ett centralt mål, går detta redan nu, eller är det något som kanske kommer?
/Andreas
ps. Kör numera Visual Funbeat TI för att läsa in
Hej, jag har kollat runt lite och försökt sätta upp ett personligt mål över en viss tid där jag vill att vikt ska vara ett centralt mål, går detta redan nu, eller är det något som kanske kommer?
/Andreas
ps. Kör numera Visual Funbeat TI för att läsa in
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 August 2009, 23:41Mål för vikt går inte att sätta i nuläget, vad jag vet i alla fall.
Det har varit uppe diskussioner om det men verkar inte bli av än.
Mål för vikt går inte att sätta i nuläget, vad jag vet i alla fall.
Det har varit uppe diskussioner om det men verkar inte bli av än.
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 00:14Ok, tackar för svar, får väl hoppas att det kommer framöver då... 😀
Ok, tackar för svar, får väl hoppas att det kommer framöver då... 😀
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 August 2009, 00:21Det enda jag vet man kan göra som involverar ens vikt är att lägga in sin vikt i kalendern varje dag. I kalendern klickar man på det datum man vill lägga till vikt på. Skriver in vikten i avsedd ruta och klickar på Spara. Det finns även andra parametrar m
Det enda jag vet man kan göra som involverar ens vikt är att lägga in sin vikt i kalendern varje dag. I kalendern klickar man på det datum man vill lägga till vikt på. Skriver in vikten i avsedd ruta och klickar på Spara. Det finns även andra parametrar m
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 07:15Det går om man "fuskar" 😉
Ta en träningsvariant som du inte använder t.ex. Varpa
Väg dig. Detta är din startvikt.
Lägg till Varpa 0 minuter och Vikten som kommentar.Skapa ett mål som där du anger hur många Kg du vill gå ner som minuter.
Nästa vecka
Det går om man "fuskar" 😉
Ta en träningsvariant som du inte använder t.ex. Varpa
Väg dig. Detta är din startvikt.
Lägg till Varpa 0 minuter och Vikten som kommentar.
Skapa ett mål som där du anger hur många Kg du vill gå ner som minuter.
Nästa vecka
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 10:09Haha! Va fiffigt!
Haha! Va fiffigt!
Quote from Olof Robertson on 17 August 2009, 11:02Fasen va smart du är Erik! 😀
(Nu kommer många börja "träna" varpa hahahahaha)
Fasen va smart du är Erik! 😀
(Nu kommer många börja "träna" varpa hahahahaha)
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 07:35Smart där Erik, ska testa det... 🙂
/Andreas
Smart där Erik, ska testa det... 🙂
/Andreas
Quote from ellen olsson on 18 August 2009, 07:38Tränar ni inte varpa?!
Tränar ni inte varpa?!
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 19:53Jo men vi registrerar varpa som snöskolöpning för att vi inte ska gå upp i vikt. (H)
Jo men vi registrerar varpa som snöskolöpning för att vi inte ska gå upp i vikt. (H)