Quote from Guest on 22 September 2007, 22:27http://www.saik.nu/klubben/tavlingar/partille/2007/sloppetinbj2007.html
8 km trivsam löpning runt sävedalen.
http://www.saik.nu/klubben/tavlingar/partille/2007/sloppetinbj2007.html
8 km trivsam löpning runt sävedalen.
Quote from Funbeat user on 22 September 2007, 22:37Detta låter lite intressant. Lagom längd så här när tävlingssäsongen går mot sitt slut. Är det någon här som har sprungit loppet tidigare?
Detta låter lite intressant. Lagom längd så här när tävlingssäsongen går mot sitt slut. Är det någon här som har sprungit loppet tidigare?
Quote from Sissel Svanøe on 23 September 2007, 08:56Jag har sprungit det två gånger tidigare. Himla trevligt och dessutom brukar det vara bra väder och behaglig temperatur. Lite lagom backigt är det också.
Rekommenderas.(t+)
Jag har sprungit det två gånger tidigare. Himla trevligt och dessutom brukar det vara bra väder och behaglig temperatur. Lite lagom backigt är det också.
Rekommenderas.(t+)
Quote from Funbeat user on 24 September 2007, 20:06Ok. Tack för infon. Jag ska ta mig en rejäl funderare och se om det passar in i schemat.
Ok. Tack för infon. Jag ska ta mig en rejäl funderare och se om det passar in i schemat.
Quote from Sissel Svanøe on 25 September 2007, 08:458 km går så fort att springa så det klämmer du lätt in på en lördagförmiddag 🙂
8 km går så fort att springa så det klämmer du lätt in på en lördagförmiddag 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2007, 14:38:@
Ytterliggare ett lopp som är för långt att kör till för att springa!
:@
Ytterliggare ett lopp som är för långt att kör till för att springa!
Quote from Bjarne Lewin on 25 September 2007, 15:49Ja visst är det retfullt :@
Ja visst är det retfullt :@
Quote from Lotta W on 25 September 2007, 17:26Går det inga lopp närmre er som ni kan springa?
Går det inga lopp närmre er som ni kan springa?
Quote from Sissel Svanøe on 25 September 2007, 22:10Evely och Tina> Ni har väl sett kalendern på Marathon.se där det finns massa kul lopp över hela Sverige. Nog finns det väl något nära er också?
Evely och Tina> Ni har väl sett kalendern på Marathon.se där det finns massa kul lopp över hela Sverige. Nog finns det väl något nära er också?
Quote from Funbeat user on 26 September 2007, 10:36Oh herregud, vad smart du är Maria!
Vilken tur att det finns proffs på det är här, när man själv är en nybörjare!TUSEN tack!
Jag hittade ett lopp i Kristianstad! Kanon!
Oh herregud, vad smart du är Maria!
Vilken tur att det finns proffs på det är här, när man själv är en nybörjare!
TUSEN tack!
Jag hittade ett lopp i Kristianstad! Kanon!