Quote from Guest on 27 July 2008, 09:11Finns det nån klassisk koppling mellan nån felinställning på sadeln (för hög/låg/långt fram/bak) som ger ont i baksida lår? Jag har haft problem med mina baksidor, men det brukar komma med löpning, aldrig cykling. Jag justerade sadlen lite för ett tag sen
Finns det nån klassisk koppling mellan nån felinställning på sadeln (för hög/låg/långt fram/bak) som ger ont i baksida lår? Jag har haft problem med mina baksidor, men det brukar komma med löpning, aldrig cykling. Jag justerade sadlen lite för ett tag sen
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 09:21Ja Anders då rekomenderar jag en RE-justering.
Ja Anders då rekomenderar jag en RE-justering.
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 10:27Propblemet är att jag höjde sadeln lite och så fick jag ont i hälsenan av det. För att kunna vara med i en tävling sänkte jag sen och det verkade funka ok, men nu har jag fått problem med baksidan av låret då alltså. Och nästa helg är det tävling så jag v
Propblemet är att jag höjde sadeln lite och så fick jag ont i hälsenan av det. För att kunna vara med i en tävling sänkte jag sen och det verkade funka ok, men nu har jag fått problem med baksidan av låret då alltså. Och nästa helg är det tävling så jag v
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 00:40Frågan är om det inte är vila du ska istället för att justera.
Frågan är om det inte är vila du ska istället för att justera.
Quote from Funbeat user on 28 July 2008, 07:38Jo det vore såklart ett alternativ, men det blir det inte förrän efter det här loppet. Men sen står ju sadeln kvar på samma ställe så frågan finns ju kvar.
Jo det vore såklart ett alternativ, men det blir det inte förrän efter det här loppet. Men sen står ju sadeln kvar på samma ställe så frågan finns ju kvar.