Quote from Guest on 23 April 2010, 11:05har iförskaffat min andra san marco sadel,gillar dom skarpt,blev en vit denna gången.Är kalvskinn,tips om rengöring o medel?
har iförskaffat min andra san marco sadel,gillar dom skarpt,blev en vit denna gången.Är kalvskinn,tips om rengöring o medel?
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 11:15Skokräm?
Skokräm?
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 13:02hm?tvätta med skokräm?
hm?tvätta med skokräm?
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 13:07Delfråga två.
Delfråga två.
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 13:30ok:)tack,,,
ok:)tack,,,
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 15:03Sadeltvål?
Finns i ridsport affärer och är avsedd för att tvätta läderprodukter. Och sedan någon form av lädersmorning för att hålla lädret mjukt och smidigt.
Men sen är ju frågan om inte din sadel är behandlad varvid lätt tvållösning, vatten och trasa
Sadeltvål?
Finns i ridsport affärer och är avsedd för att tvätta läderprodukter. Och sedan någon form av lädersmorning för att hålla lädret mjukt och smidigt.
Men sen är ju frågan om inte din sadel är behandlad varvid lätt tvållösning, vatten och trasa
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 21:03Föredrar av erfarenhet svart sadel och bilar med kulören "vägdammsmetallic". Det är svårt att arbeta mot naturens krafter. Låt den vita sadeln få sin patina, så kan Knut Knutsson i Antikrundan dregla över den om 25 år.
Föredrar av erfarenhet svart sadel och bilar med kulören "vägdammsmetallic". Det är svårt att arbeta mot naturens krafter. Låt den vita sadeln få sin patina, så kan Knut Knutsson i Antikrundan dregla över den om 25 år.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 21:37Vim. Eller Jif som det heter nu.
Faktiskt. 🙂 Rekommenderas till vita sneakers också...
Vim. Eller Jif som det heter nu.
Faktiskt. 🙂 Rekommenderas till vita sneakers också...
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 21:47tack för trevliga svar,tvål funkade utmärkt,patinan är viktig ska inte göra knutsson besviken.Vita sneakers nja:)känslan är väl att jag inte skaffar mej någon större erfarenhet av sådana,men tack för tipset........
tack för trevliga svar,tvål funkade utmärkt,patinan är viktig ska inte göra knutsson besviken.Vita sneakers nja:)känslan är väl att jag inte skaffar mej någon större erfarenhet av sådana,men tack för tipset........
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 09:55Hej Nicklas.
"har iförskaffat min andra san marco sadel,gillar dom skarpt,blev en vit denna gången.Är kalvskinn,tips om rengöring o medel?"
Om jag vore du så skulle jag inte nyttja mig av vim eller dylikt om detta har en avfettande effekt. För du vill v
Hej Nicklas.
"har iförskaffat min andra san marco sadel,gillar dom skarpt,blev en vit denna gången.Är kalvskinn,tips om rengöring o medel?"
Om jag vore du så skulle jag inte nyttja mig av vim eller dylikt om detta har en avfettande effekt. För du vill v