Quote from Guest on 12 February 2011, 23:23Uppdaterade min plugin och vips så funkade det att ladda upp både till Garmin och hit till FB utan problem.
(t+)
Ska väl egentligen inte fungera officiellt, men jag är glad att kunna använda den webbläsare jag vill!
(H)Ett litet tips bara!
Uppdaterade min plugin och vips så funkade det att ladda upp både till Garmin och hit till FB utan problem.
(t+)
Ska väl egentligen inte fungera officiellt, men jag är glad att kunna använda den webbläsare jag vill!
(H)
Ett litet tips bara!
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 23:33Har funkat för mig i över ett år...
Har funkat för mig i över ett år...
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 12:32Se där!
För mig funkade det inte förrän jag testade efter att ha uppdaterat min plugin. Om det berodde på det eller något annat...
Nu hade jag inte heller förväntat mig att det skulle fungera i Safari med tanke på vad som står i dokumentationen så det v
Se där!
För mig funkade det inte förrän jag testade efter att ha uppdaterat min plugin. Om det berodde på det eller något annat...
Nu hade jag inte heller förväntat mig att det skulle fungera i Safari med tanke på vad som står i dokumentationen så det v
Quote from Funbeat user on 19 January 2012, 20:35http://www.dahlsafaris.se