Quote from Guest on 4 January 2012, 14:23Jag har precis lagt vantarna på en Sailfish One och undrar om den är snabbare (bättre) än min nuvarande Orca Alpha.
Jag har precis lagt vantarna på en Sailfish One och undrar om den är snabbare (bättre) än min nuvarande Orca Alpha.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 14:33Klart!
Finns inget bättre än den man bestämt sig för.
Det är som dejta ngn, inte vet du om du valt.det bästa...samma med väl av våtdräckt. 😉
Du kommer ha många underbara km med din salli ;p
Klart!
Finns inget bättre än den man bestämt sig för.
Det är som dejta ngn, inte vet du om du valt.det bästa...samma med väl av våtdräckt. 😉
Du kommer ha många underbara km med din salli ;p
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 11:36personlig tycker jag sailfish är bättre än Orca. jag har inte provat de själva, men jag har sett hur de ser ut på simmare på olika tävlingar.
personlig tycker jag sailfish är bättre än Orca. jag har inte provat de själva, men jag har sett hur de ser ut på simmare på olika tävlingar.
Quote from Håkan Öhling on 5 January 2012, 12:33Men jag har ju Orca!
Men jag har ju Orca!
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 13:17jag har inte sätt dig i din Torbjörn 😉
jag har bara hört från flera att man få mer för pengarn från Sailfish.
jag har inte sätt dig i din Torbjörn 😉
jag har bara hört från flera att man få mer för pengarn från Sailfish.
Quote from Håkan Öhling on 5 January 2012, 13:32Bara skoja. Min Orca är tillräckligt gammal för att jag ska få köpa ny i år - kanske en Sailfish eller en Blueseventy.
Bara skoja. Min Orca är tillräckligt gammal för att jag ska få köpa ny i år - kanske en Sailfish eller en Blueseventy.
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 13:54När vi är inne på ämnet.. ..Hade tänkt och köpa mig en Orca sonar i vår, är det ett bra köp eller finns det andra dräkter från andra märken där man får mer för pengarna?
( Är helt grön inom simning och har triathlon som mål med simningen, så funktioner p
När vi är inne på ämnet.. ..Hade tänkt och köpa mig en Orca sonar i vår, är det ett bra köp eller finns det andra dräkter från andra märken där man får mer för pengarna?
( Är helt grön inom simning och har triathlon som mål med simningen, så funktioner p
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 14:31Börja med att prova, prova och prova. Det allra viktigaste enligt min mening är nämligen passformen - sitter inte dräkten rätt på just dig spelar övriga egenskaper mindre roll. Den ska sitta så tajt det överhuvudtaget är möjligt och samtidigt ge dig full
Börja med att prova, prova och prova. Det allra viktigaste enligt min mening är nämligen passformen - sitter inte dräkten rätt på just dig spelar övriga egenskaper mindre roll. Den ska sitta så tajt det överhuvudtaget är möjligt och samtidigt ge dig full
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 14:51alla dräkt som är rätt storlek för dig ska underlättar simningen.
ang Orca Sonar. om du ska lägg ut ca £285 kan du även titta på Blueseventy, TYR, och Speedo
alla dräkt som är rätt storlek för dig ska underlättar simningen.
ang Orca Sonar. om du ska lägg ut ca £285 kan du även titta på Blueseventy, TYR, och Speedo
Quote from Funbeat user on 5 January 2012, 15:01Har även sett Aquaman / Profile design, Aqua Sphere Ironman, DeSoto, ProMotion, Quintana Roo, Synergy, 2XU, Xterra och Zoot. Har själv 2XU och är mycket nöjd.
Har även sett Aquaman / Profile design, Aqua Sphere Ironman, DeSoto, ProMotion, Quintana Roo, Synergy, 2XU, Xterra och Zoot. Har själv 2XU och är mycket nöjd.