Quote from Guest on 8 April 2010, 19:52Visserligen är skidsäsongen snart slut, men jag har under vintern saknat två träningsformer:
* Turskidåkning
* Längdskidåkning - StakningEftersom nu skidsäsongen ändå snart är slut och många sätter igång att träna för nästa års skidlopp saknar jag:
*
Visserligen är skidsäsongen snart slut, men jag har under vintern saknat två träningsformer:
* Turskidåkning
* Längdskidåkning - Stakning
Eftersom nu skidsäsongen ändå snart är slut och många sätter igång att träna för nästa års skidlopp saknar jag:
*
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:02Jag kanske snarare skulle gå vägen att man tog bort en massa träningstyper av det slaget och istället införde en taggningsmekanism där man kunde sätta sina egna etiketter för mer finmaskig kategorisering.
Det är orealistiskt att ha alla kombinationer so
Jag kanske snarare skulle gå vägen att man tog bort en massa träningstyper av det slaget och istället införde en taggningsmekanism där man kunde sätta sina egna etiketter för mer finmaskig kategorisering.
Det är orealistiskt att ha alla kombinationer so
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2010, 20:12Håller med!
Håller med!
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 April 2010, 20:13Håller med Fredrik.
Det är alldeles för många träningstyper just nu på t.ex. cykling, dans, F&S, golf, längdskidor, löpning, orientering, styrka, m.m.
Håller med Fredrik.
Det är alldeles för många träningstyper just nu på t.ex. cykling, dans, F&S, golf, längdskidor, löpning, orientering, styrka, m.m.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:16Ja nåt måste göras med kategorierna så att det blir överskådligt och man kan ange det man vill på nåt smidigt sätt.
Christer du hade ju ett bra förslag i en av de hundra andra trådarna som vi diskuterat detta i.
Ja nåt måste göras med kategorierna så att det blir överskådligt och man kan ange det man vill på nåt smidigt sätt.
Christer du hade ju ett bra förslag i en av de hundra andra trådarna som vi diskuterat detta i.
Quote from Christer Berg on 8 April 2010, 20:22En variant vore ju att man har en meny med de olika huvudformerna av träning och väljer man en kategori med underkategorier så öppnas en meny till där du specificerar vilken underkategori det gäller.
I huvudmenyn väljer man tex Aerobics och i undermenyn
En variant vore ju att man har en meny med de olika huvudformerna av träning och väljer man en kategori med underkategorier så öppnas en meny till där du specificerar vilken underkategori det gäller.
I huvudmenyn väljer man tex Aerobics och i undermenyn
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:14Ja, det är en mardröm när man skall ange vilka träningstyper som skall ingp i ett mål eller för topplistan om man vill ha något annat än "alla aktivteter"
Ja, det är en mardröm när man skall ange vilka träningstyper som skall ingp i ett mål eller för topplistan om man vill ha något annat än "alla aktivteter"
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:17Smart Fredrik! (t+)
Smart Fredrik! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:18Fast jag tycker att det är för knöligt med alla menyval, och varför ska olle sitta och mata in allt som folk vill ha? Då är det bättre att använda en grov klassificering och sedan ett textfält där alla själva kan lägga till de specificeringar de vill. Med
Fast jag tycker att det är för knöligt med alla menyval, och varför ska olle sitta och mata in allt som folk vill ha? Då är det bättre att använda en grov klassificering och sedan ett textfält där alla själva kan lägga till de specificeringar de vill. Med
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:20Japp, ja, yes, si, oui!
Japp, ja, yes, si, oui!