Quote from Guest on 28 July 2009, 23:23Saknar "Dagens träning" här på Funbeat. Det vore kul om man enkelt kunde se vilka som har tränat dag för dag och vad dom tränat. Inte bara mina kompisars träning.
Saknar "Dagens träning" här på Funbeat. Det vore kul om man enkelt kunde se vilka som har tränat dag för dag och vad dom tränat. Inte bara mina kompisars träning.
Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 23:33håller med!
håller med!
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 08:53jag med
jag med
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 09:04Menar du ungefär som man kunde på Puls.se, Lotta? Det vore förstås trevligt samtidigt som jag tror att det blir enormt svåröverskådligt, med tanke på hur många fler det är som bokför sin träning här jämfört med hur det var på Puls.
Menar du ungefär som man kunde på Puls.se, Lotta? Det vore förstås trevligt samtidigt som jag tror att det blir enormt svåröverskådligt, med tanke på hur många fler det är som bokför sin träning här jämfört med hur det var på Puls.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 10:51Det räcker med 40 framslumpade träningar. Sen kan man uppdatera sidan om man vill se nya.
Det räcker med 40 framslumpade träningar. Sen kan man uppdatera sidan om man vill se nya.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 18:27Både Puls.se och jogg.se har den funktionen. Så nog vore det väl toppen om det även gick att fixa här.
Både Puls.se och jogg.se har den funktionen. Så nog vore det väl toppen om det även gick att fixa här.
Quote from Funbeat user on 30 July 2009, 19:13Om ni loggar ut (som jag lyckas göra ibland) så finns det en sån tabell med de senaste träningarna.
Men jag förstår vad ni menar. Jag skulle vilja välja också vad för typ av träning man är intresserad av för det är som sagt så många som registrerar träni
Om ni loggar ut (som jag lyckas göra ibland) så finns det en sån tabell med de senaste träningarna.
Men jag förstår vad ni menar. Jag skulle vilja välja också vad för typ av träning man är intresserad av för det är som sagt så många som registrerar träni