Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tycker generellt att "appen" är lite väl "tunn" i sina funktioner, jmf med webben (eller ex Runnkeeper). saknar ex: möjligher att kolla tillbaka på slingan/kartan efter löppasset; samt kunna lägga in övning/sets/reps under ett pass, istället måste man ska

i den iphone app finns där en

"add exercise" knapp dä rman kan lägg till alla övningar som finns på webben.

under "added field" kan man lägg till reps, sets, och allt annat som finns på webben.

om man spela in ett pass efter man har sparat detta kan m

Jo i Iphone finns fler funktioner som man saknar för Andriod, det e det som suger!! (t-) Behövs utvecklas med där!

iPhone appen har mycket mer än den för Android, märkte det då jag gick över till en Samsung lur i sommras.
Där ligger versionen på 0,9 ännu och massor av funktion saknas samt vissa saker är snudd på omöjlig att regga i android-appen, testa med att lägga i

Håller med dig Micke. Versionerna, oavsett OS bör ligga i fas. Kör oxå Samsung så jag är välbekant med dessa brister (t-)

Går det att ställa in så att man får ackumulerat tempo? Nu säger damen först tiden per km, sedan att tempot är samma tid. Det är ju helt meningslöst. Jag vill ha tiden på sista km och snittet för hela avverkade sträckan som "tempo"