Quote from Guest on 13 April 2012, 19:08På gymmet där vi tränar finns en repklättringsmaskin (rope climb). Hade tänkt föra in motstånd, tid och antal meter efter mitt första pass med den idag, men repklättring eller rope climb fanns inte att välja i listan över träningsformer. Möjligt att föra
På gymmet där vi tränar finns en repklättringsmaskin (rope climb). Hade tänkt föra in motstånd, tid och antal meter efter mitt första pass med den idag, men repklättring eller rope climb fanns inte att välja i listan över träningsformer. Möjligt att föra
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 19:18styrketräning? och så väljer du rope climb som övning så passar formatet nog perfekt!
styrketräning? och så väljer du rope climb som övning så passar formatet nog perfekt!
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 19:50Idag buntade jag ihop det med styrketräningen jag utförde efteråt, men vad menar du med att lägga in rope climb som "övning" sedan?
Idag buntade jag ihop det med styrketräningen jag utförde efteråt, men vad menar du med att lägga in rope climb som "övning" sedan?
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 19:53Aha, nu förstår jag.
Aha, nu förstår jag.
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 20:14🙂
🙂