Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nytt för i år.

Eftersom jag som vanligt var för seg för att hinna anmäla mig till vätternrundan så känner jag att jag inte har några ursäkter längre för att inte (försöka) springa det här loppet. Har ni någon bestämd bansträckning?

Start är Lärkans sportfält, vet ej om målet också är där. Blir 4 varv för helmara. Jag får inbjudan från en Sala-kompis inom kort. Lovar att återkomma i ämnet. Enda riktiga backen på varvet är enligt uppgift den upp till Christina-schaktet vid gruvområdet

Äntligen så kommer loppet som vi väntat på i åratal. Sala Silver Marathon 2009. Inte nog med att Sala IF kanske har den grymmaste klubben vad gäller marathonlöpning just nu eftersom dom ju vann Vintermarathonloppet för klubblag 2008, utan nu har dom oxså

Det blir både start o mål på Lärkans Sportfält. Starten går 11 för helmara o 11.30 för kvartsmara. Tävlingsklasser o motionsklasser för maran endast motion för kvarten. Minnesmedalj ingår o lottade priser för motion. Mara 250kr o 120kr för korta. Kontroll

Hoppas hoppas att man är redo då, är jag det så är jag me´.

Haha...ja jag tycker att ni alla ska ringa Roger Andersson på kvällstid...det tycker han om...hehehe
Å så Tompan från Hallsta...kul att du satsar på racet och hoppas att dina fötter håller. Kanske slår du en gammal trött 60-åring oxså.....eller????!!? Ska

Jo du Kjelle om vi skulle göra det så skulle jag få delta gratis som ett proffs(hv) hehehe. Jag tror jag skulle få svårt mot en gammal trött 60-åring, jag som är en liten skitunge på 40 bast snart. Vi får se om mina benhinnor blir schysta tills dess, skul