Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

För andra året.
Mer info och anmälan misstänker jag kommer här:

http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=111648

Vi får väl hoppas på regn igen:-) Banan är ganska vänlig och liknar delvis Vällingby
Mth (för dem som sprungit där). Mest kännbart uppför är det runt den berömda gruvan. Loppet återkommer f.ö. som Vintermaran i november.

Hej!

Nu är det nte länge kvar 🙂
Är det nån som vet hur ofta det serveras vatten/sportdryck? Bör man ha familjen utplacerad efter banan för att få mer vätska, eller klarar man sig på dom stationer som är?

/ Per

Kommer inte att motstå frestelsen att ta med kameran på loppet. 🙂
Jag var i Sala senast 1983. Sedan har det inte blivit den vägen förrän nu.
Det blir en mysig helg i Sala.

Ja Bengt Nilsson sprang om mig på slutet som vanligt.!!??!!...vad jag kommer ihåg så gjorde han det förra året i Budapest oxo...Men jag förlåter honom eftersom han ju kommer till Månkarbo den sjunde augusti. Välkommen..!!!!!!!!!
Bansträckningen var som ja

Finfin bana, mycket bra arrangerat.
Kul att räkna ned Km istället för upp.
Vi klarade dagens mål och är jättenöjda.

Helt ok arrangerat och bra bana, MEN varför ha två starttider ?? ingen information om detta heller. det blev väldigt tomt på folk när man gör så här.

Jag fick själv höra det från den där Mål/passeringsvagnen att om man siktade på tider runt 5 och 5.30 så kunde man starta 09.30 om man så ville. Kanske för att slippa springa ensam sista milen....eller för att korta av loppets bruttotid. Men jag håller me

Hej Kjell - jag hoppas att ni i Månkarbo inte kommer att köra samma grej, men om ni gör det meddela i god tid innan så man vet vad som gäller.

Lugn bara Bengt. Vi startar alla på en gång....å så tre km kortare varv (Å 35 löpare mera....ehe..!). Tyckte oxo att det var en skitahäftig anblick precis då man lämnade Månkarbo och asfalten och såg den där underbara ormen av löpare framför sig på vägen.

12