Quote from Guest on 9 September 2010, 15:07Jag hade tänkt mig att debutera i en halv-IM nästa år och jag har hela tiden tänkt Sala. Men efter att ha läst om Tjörn är jag nu lite osäker.
Vilken tävling skulle ni rekommendera för en halv-IM debutant, och varför?
Jag hade tänkt mig att debutera i en halv-IM nästa år och jag har hela tiden tänkt Sala. Men efter att ha läst om Tjörn är jag nu lite osäker.
Vilken tävling skulle ni rekommendera för en halv-IM debutant, och varför?
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 15:17Jag debuterade HIM på tjörn -08. Kändes kanon mycket bra support runt bana och inte allt för tuff. En kanon tävling.
Jag debuterade HIM på tjörn -08. Kändes kanon mycket bra support runt bana och inte allt för tuff. En kanon tävling.
Quote from Håkan Öhling on 9 September 2010, 17:12Den som är närmast!
Den som är närmast!
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 17:29Jag var och tittade på Sala och frugan som körde, tyckte likadant.
- Fint väder 🙂
- Nära från Stockholm, kan åka över dagen
men ffa
- Mycket trevliga banor, i trevliga miljöer
(Simningen är i en liten sjö, Cyklingen är varvbana 3x3mil på en hyfsat fl
Jag var och tittade på Sala och frugan som körde, tyckte likadant.
- Fint väder 🙂
- Nära från Stockholm, kan åka över dagen
men ffa
- Mycket trevliga banor, i trevliga miljöer
(Simningen är i en liten sjö, Cyklingen är varvbana 3x3mil på en hyfsat fl
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 17:31Man kan ju alltid hoppas att det blir en ändring i planeringen till nästa år så att man kan köra båda samma sommar, en före Kalmar och en efter.
Man kan ju alltid hoppas att det blir en ändring i planeringen till nästa år så att man kan köra båda samma sommar, en före Kalmar och en efter.
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 19:09Om du tar Sala Robban så är saken biff. Då får jag en rygg att hänga på 😉
Om du tar Sala Robban så är saken biff. Då får jag en rygg att hänga på 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 20:21Debuterade i Sala för nu någon vecka sedan så jag har inget att jämföra med. Men jag kan absolut rekommendera detta lopp: vacker startplats för simningen, fina cykel och löpbanor, trevliga funktionärer (inkl en hund i funktionärsväst!) även mot ett blåbä
Debuterade i Sala för nu någon vecka sedan så jag har inget att jämföra med. Men jag kan absolut rekommendera detta lopp: vacker startplats för simningen, fina cykel och löpbanor, trevliga funktionärer (inkl en hund i funktionärsväst!) även mot ett blåbä
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 21:20Fredrik jag körde först Sövde i somras och sedan Tjörn.
Tjörn är ett fantastiskt arrangemang och bra banor för både cykel och löpning.
Sövde har en grym cykelslinga med 2-3 rejäla stigningar samt en lite jobbigare skogsstig i ett par km. Också lite läng
Fredrik jag körde först Sövde i somras och sedan Tjörn.
Tjörn är ett fantastiskt arrangemang och bra banor för både cykel och löpning.
Sövde har en grym cykelslinga med 2-3 rejäla stigningar samt en lite jobbigare skogsstig i ett par km. Också lite läng
Quote from Funbeat user on 9 September 2010, 22:02Jag har bara kört Tjörn men gillade den skarpt!
Jag har bara kört Tjörn men gillade den skarpt!
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 18:45Om kalendern inte krockar för Tjörn o Sala så är mitt mål att köra alla 3 nästa år (med Sövde).
Förresten, min specialitet är trådkapning, är det någon som har erfarenhet/har kört den HIM-distansen som går i Silkeborg i Danmark?
Om kalendern inte krockar för Tjörn o Sala så är mitt mål att köra alla 3 nästa år (med Sövde).
Förresten, min specialitet är trådkapning, är det någon som har erfarenhet/har kört den HIM-distansen som går i Silkeborg i Danmark?