Quote from Guest on 20 June 2013, 09:04Den 10:e deltävlingen i Salomon Trail Tour arrangeras av Stockholmmultisport.
Hellasgården i Nackareservatet kommer att vara tävlingscentrum.
Planering av banan är i full gång och det kommer att bli utmanande banor i alla klasser där de längta sträcker
Den 10:e deltävlingen i Salomon Trail Tour arrangeras av Stockholmmultisport.
Hellasgården i Nackareservatet kommer att vara tävlingscentrum.
Planering av banan är i full gång och det kommer att bli utmanande banor i alla klasser där de längta sträcker
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 09:14Välkomna att anmäla er till Provlöpning den 9 Juli via facebooksidan :
https://www.facebook.com/events/560007840707322/
Välkomna att anmäla er till Provlöpning den 9 Juli via facebooksidan :
Quote from Funbeat user on 22 June 2013, 13:32Låter härligt!
Skriver upp det i min kalender! Dessutom är det på en tisdag, alltså ett utmärkt sätt att få lite traillöpning under Team Nordic Trails semesterperiod!
Kram,
Jenny
Låter härligt!
Skriver upp det i min kalender! Dessutom är det på en tisdag, alltså ett utmärkt sätt att få lite traillöpning under Team Nordic Trails semesterperiod!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 22:01Nu längtar jag till lördag!
Nummerlappen är uthämtad, läget är under kontroll!
Det ska bli fantastiskt härligt att springa i Hellasskogarna igen! Hoppas bara att snitslingen är idiotsäker, för jag kan definitivt springa vilse! (H)
Hoppas att vi ses på lör
Nu längtar jag till lördag!
Nummerlappen är uthämtad, läget är under kontroll!
Det ska bli fantastiskt härligt att springa i Hellasskogarna igen! Hoppas bara att snitslingen är idiotsäker, för jag kan definitivt springa vilse! (H)
Hoppas att vi ses på lör
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 23:02Taggad jag med! dock inte bestämt mig för 42 eller 21km än...
Taggad jag med! dock inte bestämt mig för 42 eller 21km än...