Quote from Guest on 22 January 2012, 01:09Ett riktigt terränglopp! Salomon Trail Tour - Kristianstad går på slingrande stigar och även korta delar i obanad fin terräng. Distanserna är 21 km, 12 km och 6 km för de över 17 år, de yngre kan också springa 2,5 km. Mer information hittar du på hemsidan
Ett riktigt terränglopp! Salomon Trail Tour - Kristianstad går på slingrande stigar och även korta delar i obanad fin terräng. Distanserna är 21 km, 12 km och 6 km för de över 17 år, de yngre kan också springa 2,5 km. Mer information hittar du på hemsidan
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 01:19Det här ska jag försöka få in i kalendern! Det är fint däruppe på åsen 🙂
Det här ska jag försöka få in i kalendern! Det är fint däruppe på åsen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 21:11Nu är anmälan öppnad!!! Bara att anmäla sig till detta sköna lopp! Välkomna ut i Bockebodaskogen! PS. Sprid budskapet till dina kompisar också, utmana dem!
Nu är anmälan öppnad!!! Bara att anmäla sig till detta sköna lopp! Välkomna ut i Bockebodaskogen! PS. Sprid budskapet till dina kompisar också, utmana dem!
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 22:00-
-
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 22:02Finfint i fjol. Teknisk, rolig och lagom utmanande bana. I år går jag på den långa - 21K!
Finfint i fjol. Teknisk, rolig och lagom utmanande bana. I år går jag på den långa - 21K!
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 08:35Det börjar närma sig så smått. Jag är fortfarande trött i bena efter Cph marathon, men om inget annat så får detta bli ett gott träningspass.
Det börjar närma sig så smått. Jag är fortfarande trött i bena efter Cph marathon, men om inget annat så får detta bli ett gott träningspass.
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 11:21Yes, jag har vunnit en startplats till loppet. Nu finns det ingen återvändo utan det är bara att stå på startlinjen på lördag 😀
Yes, jag har vunnit en startplats till loppet. Nu finns det ingen återvändo utan det är bara att stå på startlinjen på lördag 😀