Quote from Guest on 23 January 2013, 15:47Tävlingsinfo:
Förra årets Stockholm Trail blev en succé där löparna gav oss betyg 8,3 av 10. Årets tävling ska vi göra ett ännu bättre. Stockholm Trail har något för alla från drygt 5 km lagom svår traillöpning till 21 km i riktigt utmanande terräng med s
Tävlingsinfo:
Förra årets Stockholm Trail blev en succé där löparna gav oss betyg 8,3 av 10. Årets tävling ska vi göra ett ännu bättre. Stockholm Trail har något för alla från drygt 5 km lagom svår traillöpning till 21 km i riktigt utmanande terräng med s
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 15:57Hej alla!
Ser att de har öppnat anmälan nu!
Gå in och boka under januari så kan du boka 2 för samma pris som 1!http://www.stockholmtrail.se
Hej alla!
Ser att de har öppnat anmälan nu!
Gå in och boka under januari så kan du boka 2 för samma pris som 1!
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 10:36200 anmälda med tre månader kvar! (t+)
200 anmälda med tre månader kvar! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 13:21Vet någon vad det är för maxtid för halvmaran?
Pga skada kunde/kan jag inte riktigt träna hur jag ville och fick sänka ambitionen till att ta mig runt och ha kul, undrar nu om jag måste sikta på att bli snabbare än mitt långsamt rehab-tempo om jag vill ko
Vet någon vad det är för maxtid för halvmaran?
Pga skada kunde/kan jag inte riktigt träna hur jag ville och fick sänka ambitionen till att ta mig runt och ha kul, undrar nu om jag måste sikta på att bli snabbare än mitt långsamt rehab-tempo om jag vill ko
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 20:29förra året hade sista person 3:24 enligt resultatlistan
förra året hade sista person 3:24 enligt resultatlistan
Quote from Funbeat user on 24 May 2013, 21:59Någon som vill köpa min startplats.
Du kan även få köra cykelloppet och rullskidor också..
Stockholm challange långa sträckan om du så vill!
Någon som vill köpa min startplats.
Du kan även få köra cykelloppet och rullskidor också..
Stockholm challange långa sträckan om du så vill!
Quote from Funbeat user on 25 May 2013, 09:34Hittar inte någon information om det, men förra året var det 3 timmar och mitt mål var att klara av 21 km traillöpning inom 3 timmar (hade aldrig sprungit trail innan). Såg sedan i resultatlistan att även de som gick in på tider över 3 timmar fick sina re
Hittar inte någon information om det, men förra året var det 3 timmar och mitt mål var att klara av 21 km traillöpning inom 3 timmar (hade aldrig sprungit trail innan). Såg sedan i resultatlistan att även de som gick in på tider över 3 timmar fick sina re
Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 08:09Kul att höra Jenny! Över 500 anmälda, så en ökning jämfört med förgående år, men ändå inte en "stor" tävling, så kanske får du njuta av skogen själv även i år 😉
Vi kommer köra en tävling genom instagram i samband med tävlingshelgen i år. Ta en bild via
Kul att höra Jenny! Över 500 anmälda, så en ökning jämfört med förgående år, men ändå inte en "stor" tävling, så kanske får du njuta av skogen själv även i år 😉
Vi kommer köra en tävling genom instagram i samband med tävlingshelgen i år. Ta en bild via
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 17:58Det blev ett sagolikt lopp även i år!
Tack till arrangörer, funktionärer, publik och medlöpare!
Kram,
Jenny
Det blev ett sagolikt lopp även i år!
Tack till arrangörer, funktionärer, publik och medlöpare!
Kram,
Jenny