Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Den 10 september går andra upplagan av Salomon Trail Tour Jönköping i IKHP-terräng!
Ett terränglopp med utmaningar utöver det vanliga. Den 10 km långa banan blir ett kraftprov med rejäla backar och en del leriga passager.
Det kommer också att finnas ett

Edit:
Skapar detta inlägg för att kunna följa disskusionen/tävlingen utan att behöva lägga upp den som tävling att deltaga på, genom att sätta en flagga på mitt inlägg.

Edit:
Ok! 🙂

Kan väl tillägga att om man anmäler sig före den 31/5 så ingår en funktionströja i anmälningsavgiften.

På lördag den 9 juli provspringer vi banan klockan 11.00! Samling vid IKHP-stugan.

Fast att man har tävlingen i sin kalender, det behöver väl inte betyda att man ska delta i loppet?

Jag satt och funderade häromdan varför jag var så dum att anmäla mig i år igen. Förra året var ju lätt det jobbigaste jag gjorde under hela året. Men känslan att klara loppet och på en hyfsad tid var ju värt mycket. Sen är man ju sugen på att förbättra si

torbjörn: nä men det blir snabbt ganska fullt i kalendern om alla intressanta tävlingar/evenemang skulle läggas där...

Har lämnat in ett önskemål om att kunna följa intressanta arrangemang utan att behöva flagga eller lägga upp dom i kalendern då det gan

Kommer att göra ett besök i jönköping under slutet Juli, finns det någon som vill guida banan?

Får man välja så blir det gärna med mycket mjölksyra och hög fart!

Vi ska nog fixa en guide om du hör av dig i förväg. Mjölksyra garanteras!

12