Quote from Guest on 12 April 2010, 20:05Varmt välkommen till Salomon Trailrunning Umeå!
Utförlig info om tävlingen hittar ni på www.umeatrailrunning.com
I kortfattad text:
En utmaning för alla sorters löpare och träningsnördar. Kommer att finnas total 2 olika banor:
5 km - Lätt terräng, bre
Varmt välkommen till Salomon Trailrunning Umeå!
Utförlig info om tävlingen hittar ni på http://www.umeatrailrunning.com
I kortfattad text:
En utmaning för alla sorters löpare och träningsnördar. Kommer att finnas total 2 olika banor:
5 km - Lätt terräng, bre
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:15Oj låter spännande! har hört att det skulle dra igång nån slags ny terrängserie runt om i sverige, men inte visste jag att Umeå skulle vara med! Kul!
För visst har den inte arrangerats förut?
Oj låter spännande! har hört att det skulle dra igång nån slags ny terrängserie runt om i sverige, men inte visste jag att Umeå skulle vara med! Kul!
För visst har den inte arrangerats förut?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:17jajamän! Ny tävling. Svenska Salomon satsar stort på Trailrunning i år med en serie av tävlingar i hela Sverige. Vi är glada att kunna arrangera en i Umeå!
jajamän! Ny tävling. Svenska Salomon satsar stort på Trailrunning i år med en serie av tävlingar i hela Sverige. Vi är glada att kunna arrangera en i Umeå!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:48Vet du några fler platser & datum?
Vet du några fler platser & datum?
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:41sök efter Salomon här i funbeat på tävlingar får du (minst) tre träffar till... Salomon trail tour i Övik (3 st tävlingar)
sök efter Salomon här i funbeat på tävlingar får du (minst) tre träffar till... Salomon trail tour i Övik (3 st tävlingar)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:57Det är på gång en hemsida för hela serien i Sverige. Kan meddela här när den är uppe
Det är på gång en hemsida för hela serien i Sverige. Kan meddela här när den är uppe
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:34Grymt! Är benen pigga efter Sthlm marathon ska jag definitivt vara med.
Grymt! Är benen pigga efter Sthlm marathon ska jag definitivt vara med.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 22:47Låter helt klart intressant !, jag lägger in den i kalendern så får vi se om formen infunnit sig innan dess...
Låter helt klart intressant !, jag lägger in den i kalendern så får vi se om formen infunnit sig innan dess...
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 19:44hemsida för hela Salomon Trail Tour i Sverige hittar ni på http://www.salomonrunning.com/se/
Den ska vara färdig med information om hela serien inom en snar framtid
hemsida för hela Salomon Trail Tour i Sverige hittar ni på http://www.salomonrunning.com/se/
Den ska vara färdig med information om hela serien inom en snar framtid
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 20:33lät verkligen intressant! ..det borde inte va nåt större problem att springa i terräng en gång sådär om jag bara är van asfalt/löpband?
Sen..det är ingen orieteringsbit inkluderad eller?..ordentligt snitslade banor?
/Tjejen som sprang fel på blodomloppe
lät verkligen intressant! ..det borde inte va nåt större problem att springa i terräng en gång sådär om jag bara är van asfalt/löpband?
Sen..det är ingen orieteringsbit inkluderad eller?..ordentligt snitslade banor?
/Tjejen som sprang fel på blodomloppe