Quote from Guest on 14 September 2011, 12:09En klok själ har startat en ny grupp här på FunBeat - Samåkning!
Har du plats över i bilen på väg till en tävling eller vill du åka med i någons bil till samma tävling?http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=3019
En klok själ har startat en ny grupp här på FunBeat - Samåkning!
Har du plats över i bilen på väg till en tävling eller vill du åka med i någons bil till samma tävling?
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:19Åhh, vilken underbar idé (t+)
Åhh, vilken underbar idé (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 12:24(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:25Och jag som trodde att det handlade om att cykla tillsammans och därigenom få hjälp genom att ligga på rulle. Jag samåker gärna till jobbet cykelledes... 🙂
Och jag som trodde att det handlade om att cykla tillsammans och därigenom få hjälp genom att ligga på rulle. Jag samåker gärna till jobbet cykelledes... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:42Kör du om Helsingborg så kan jag dra en bit för dig.
Kör du om Helsingborg så kan jag dra en bit för dig.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 12:57Åh, vad snällt. 🙂 Ska fundera på det, ibland behöver man ju ta en liten omväg för att det ska bli någon nytta med pendlingen...
Åh, vad snällt. 🙂 Ska fundera på det, ibland behöver man ju ta en liten omväg för att det ska bli någon nytta med pendlingen...
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:08Kör förbi Vasselhyttan om du ändå tänkte ta en omväg. 7-8 mil norr om Örebro.
Kör förbi Vasselhyttan om du ändå tänkte ta en omväg. 7-8 mil norr om Örebro.
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 15:19😀
Tror att det lär inrkäkta för mycket på arbetsdagen, men tack ändå... 🙂
😀
Tror att det lär inrkäkta för mycket på arbetsdagen, men tack ändå... 🙂