Quote from Guest on 8 June 2011, 11:25Hej!
Tänkte ta mig upp på fredag förmiddag till Motala inför vättern rundan. Jag har starttid 05:50 lördag morgon.Och tycker det är tråkigt att köra själv upp. Någon som vill hänga på? Någon som behöver skjuts T&R och ev dela på bensinkostnaden?
Eller
Hej!
Tänkte ta mig upp på fredag förmiddag till Motala inför vättern rundan. Jag har starttid 05:50 lördag morgon.
Och tycker det är tråkigt att köra själv upp. Någon som vill hänga på? Någon som behöver skjuts T&R och ev dela på bensinkostnaden?
Eller
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 11:35Jag tänkte åka fredag morgon, jag cyklar kväll/natt så jag vilar från lördag morgon och tänker köra hem på lördagskvällen. Bor i Höör. Intresserad av att få sjkuts under de premisserna?
Kan ta 3-4 medpassagerare i VOLVO V70.
Jag tänkte åka fredag morgon, jag cyklar kväll/natt så jag vilar från lördag morgon och tänker köra hem på lördagskvällen. Bor i Höör. Intresserad av att få sjkuts under de premisserna?
Kan ta 3-4 medpassagerare i VOLVO V70.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 16:55Jag är också lite sugen på samåkning. upp, ner och runt...
Bor i Malmö.
Jag är också lite sugen på samåkning. upp, ner och runt...
Bor i Malmö.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 17:18Samåkning just runt sjön kan jag tyvärr inte ställa upp med men dit och tillbaka funkar.
Om du vill ha skjuts fredag morgon, kan du ta tåget till Höör så hämtar jag dig där. Likadant på lördagskvällen, jag kan släppa av dig på Höörs station och det går s
Samåkning just runt sjön kan jag tyvärr inte ställa upp med men dit och tillbaka funkar.
Om du vill ha skjuts fredag morgon, kan du ta tåget till Höör så hämtar jag dig där. Likadant på lördagskvällen, jag kan släppa av dig på Höörs station och det går s
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 10:54Kan inte ta bort tråden. Men jag söker inte längre samåkning.
Tack för mig.
Kan inte ta bort tråden. Men jag söker inte längre samåkning.
Tack för mig.