Quote from Guest on 12 June 2010, 22:56Vi är två tjejer som har lite problem med transporten från Stockholm upp till Vansbrosimmet på söndagen. Finns det möjligen någon som har 2 platser över i bilen upp till Vansbro - vi betalar självklart för oss.
//Sabina
Vi är två tjejer som har lite problem med transporten från Stockholm upp till Vansbrosimmet på söndagen. Finns det möjligen någon som har 2 platser över i bilen upp till Vansbro - vi betalar självklart för oss.
//Sabina
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 23:06Vi har plats i bilen. Vi åker upp söndag morgon och hem när vi är klara. Hör av dig om det låter intressant.
/Tobbe
Vi har plats i bilen. Vi åker upp söndag morgon och hem när vi är klara. Hör av dig om det låter intressant.
/Tobbe
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 18:26Kan bli väldiga köer sista biten till vansbro på söndagen, så se till att ha gott om marginal.
Kan bli väldiga köer sista biten till vansbro på söndagen, så se till att ha gott om marginal.
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 20:20Tack för tipset! Brukar det vara svårt att hitta någonstans att ställa bilen?
Tack för tipset! Brukar det vara svårt att hitta någonstans att ställa bilen?
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 21:51Tack-då var transportproblemet löst för våran del!
Tack-då var transportproblemet löst för våran del!
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:22Parkering fungerar bra, men sista biten fram till parkeringen kan ta tid om man har otur
Parkering fungerar bra, men sista biten fram till parkeringen kan ta tid om man har otur
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 09:23Hej. Jag är också intresserad av samtransport t/r från Sthlm till Vansbro under söndagen. Jag betalar givetvis.
Någon som har plats över?
Hej. Jag är också intresserad av samtransport t/r från Sthlm till Vansbro under söndagen. Jag betalar givetvis.
Någon som har plats över?