Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hejsan!
Jag undrar om någon kör från Skåne eller Småland till Vansbrosimmet och skulle vilja dela kostnader med samåkning?
Eller så undrar jag om det finns intresse av att samåka om jag skaffar fram en bil?

Hej,
Jag söker också någon att samåka med. Lite oklart när jag åker upp till dalarna(med tåg), troligen torsdag eller fredag men hem (till jönköping) vill jag på söndag efter simningen!

jag har en eller två plats kvar i min bil på söndag.

bo i Växjö och har redan en annan från jönkping som vi ska lämna.

just nu planera vi att köra från vansbro vid kl 17 efter prisutdelning.

Jag letar också efter någon att samåka med, främst hem, från halvsimmet på fredag.

Jag bor i Stockholm men kan tänka mig att åka till/från närliggande orter.

Allt gott!

Jag bor i Linköping och åker gärna med till och från Vansbro, så om någon vill plocka upp längs E4:an skulle jag bli superglad!

Jag åker helst upp på lördagen, men kan tänka mig söndagen. Startar 14:45 och planerar att vara i mål 16:00, och helst åka gan

jag kanska ska lägg till att vi kör från växjö , jönköping skövde och Mariestad

och inte motola linköping vägg

Jag kommer köra upp från Malmö på fredag morgon med plats i bilen. Dock planerar jag inte att köra hem direkt efter utan stanna uppe i Säfsen ett par dagar om det är fint väder så det finns bara skjuts i en riktning.

Jag kommer att åka från Upplands Väsby på söndag morgon (tidigt) och är för tillfället själv i bilen. Finns någon som vill åka med / har plats i bilen?
Jag startar 11.15.

Mvh Henrik Malmström

Är det någon som ska till Vansbro på Lördag morgon?

Jag åker upp på söndag från Alingsås men har sen startgrupp (18).
(t+)

12