Quote from Guest on 6 December 2012, 09:57Santiago Marathon
Santiago Marathon
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2012, 10:07Orten Santiago finns (ofta flera) i varje spansktalande land (och kanske portugisdisk-talande också och säkert i USA tex)... Kan du vara lite mer specifik innan jag klickar på "Markera som ointressant"?
Orten Santiago finns (ofta flera) i varje spansktalande land (och kanske portugisdisk-talande också och säkert i USA tex)... Kan du vara lite mer specifik innan jag klickar på "Markera som ointressant"?
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 10:54Det står säkert i länken.
Det står säkert i länken.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 12:11http://www.maratondesantiago.com verkar gå 07 de Abril 2013. Nån historiesida var undertecknad av
Fernando Jamarne, 1º Vicepresidente Federación, Atlética de Chile, Director de AIMSSå nån Santiago i Chile.
http://www.maratondesantiago.com verkar gå 07 de Abril 2013. Nån historiesida var undertecknad av
Fernando Jamarne, 1º Vicepresidente Federación, Atlética de Chile, Director de AIMS
Så nån Santiago i Chile.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 13:27Möjligtvis Santiago de Chile?!
Möjligtvis Santiago de Chile?!
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2012, 13:51Det är huvudstaden i Chile.
Det är huvudstaden i Chile.
Quote from Elias Engqvist on 6 December 2012, 14:33Några fler Santiago...vissa har kanske maratons?
Santiago de Compostela (Spanien)
Santiago del Estero (Argentina)
Santiago de Cuba (Kubas näst största stad)
Santiago i Dominikanska republiken (Också näst störst)
Santiago i USA: Finns i Iowa, Minnesota, M
Några fler Santiago...vissa har kanske maratons?
Santiago de Compostela (Spanien)
Santiago del Estero (Argentina)
Santiago de Cuba (Kubas näst största stad)
Santiago i Dominikanska republiken (Också näst störst)
Santiago i USA: Finns i Iowa, Minnesota, M
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 18:49Med stor sannolikhet är det Chile som avses, jag vet att Peter vistas där för tillfället.
Med stor sannolikhet är det Chile som avses, jag vet att Peter vistas där för tillfället.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:27🙁 ursäkta den dåliga infon men jag la bara upp det för att få en nedräkning på min sida.
Men det är i Chile som det är....kollar man lite på hemsidan som någon la upp så ser man den vackra Chilenska flaggan.
🙁 ursäkta den dåliga infon men jag la bara upp det för att få en nedräkning på min sida.
Men det är i Chile som det är....kollar man lite på hemsidan som någon la upp så ser man den vackra Chilenska flaggan.