Quote from Guest on 2 October 2012, 15:34Hej!
Jag saknar en del av sats-passen i menyn när jag ska regga min träning. Vore fint med t.ex SatsCycling, Sats - cross training, Sats - shape bland valen.
Eller finns det något sätt att lägga in egen träning?Tack på förhand! /Isabelle
Hej!
Jag saknar en del av sats-passen i menyn när jag ska regga min träning. Vore fint med t.ex SatsCycling, Sats - cross training, Sats - shape bland valen.
Eller finns det något sätt att lägga in egen träning?
Tack på förhand! /Isabelle
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 15:44Finns redan en tråd i ämnet här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1251920
🙂
Finns redan en tråd i ämnet här:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1251920
🙂
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 15:46Och för att svara på din fråga:
SatsCycling - hur skiljer det sig från cykling eller spinning (som finns med i listan)?
Samma med "Sats - cross training" - går det inte lika bra med "Crosstraining"?
"Sats - shape" => "Shape"?
Allt finns i listan.
Och för att svara på din fråga:
SatsCycling - hur skiljer det sig från cykling eller spinning (som finns med i listan)?
Samma med "Sats - cross training" - går det inte lika bra med "Crosstraining"?
"Sats - shape" => "Shape"?
Allt finns i listan.
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2012, 15:57Håller med Jenny, varför blanda in företags namn i vanligt förekommande träningsformer? Isåfall vill jag ha med träningsformen "Fredrikshof distanspass mellangrupp", "Fredrikshof distanspass snabba gruppen" osv. När allt handlar om "Cykling - Landsväg".
Håller med Jenny, varför blanda in företags namn i vanligt förekommande träningsformer? Isåfall vill jag ha med träningsformen "Fredrikshof distanspass mellangrupp", "Fredrikshof distanspass snabba gruppen" osv. När allt handlar om "Cykling - Landsväg".
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 16:11Nejnej, det där är Cykling - Distans!!!
Nejnej, det där är Cykling - Distans!!!
Quote from Rasmus Olsson on 2 October 2012, 16:58Fast allt under 10 mil anser inte jag är distans. Det är bara en omständlig anledning till att få fika.
Fast allt under 10 mil anser inte jag är distans. Det är bara en omständlig anledning till att få fika.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 07:46Jag vill ha Naturligt backpass - SM-spåret och Naturligt backpass - I20 10km.
Jag vill ha Naturligt backpass - SM-spåret och Naturligt backpass - I20 10km.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 08:23Isabelle, Bruse och Anders. Skicka ett mail till Olle, det funkar ofta.
Isabelle, Bruse och Anders. Skicka ett mail till Olle, det funkar ofta.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 19:12Det SATS kallar crosstraining idag är exakt samma pass som tidigare hette PT-cirkel och Bootcamp. Jag har alltid reggat det som cirkelträning. Det blir lättare att följa upp i analyserna då.
Det SATS kallar crosstraining idag är exakt samma pass som tidigare hette PT-cirkel och Bootcamp. Jag har alltid reggat det som cirkelträning. Det blir lättare att följa upp i analyserna då.