Quote from Guest on 10 January 2011, 20:38"Scaniamilen
Börja redan nu att träna inför Scaniamilen 2011 som äger rum den 26 maj. Utmana dina arbetskamrater och ta med dina nära och kära för en riktig familjefest."
Mer info på:
http://www.scaniahalsocenter.se/personalarrangemang/scaniamilen/
"Scaniamilen
Börja redan nu att träna inför Scaniamilen 2011 som äger rum den 26 maj. Utmana dina arbetskamrater och ta med dina nära och kära för en riktig familjefest."
Mer info på:
http://www.scaniahalsocenter.se/personalarrangemang/scaniamilen/
Quote from Funbeat user on 10 January 2011, 20:48Synd att den går torsdagen innan Maran!
Synd att den går torsdagen innan Maran!
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 11:51Någon hade otur när den tänkte där...
Någon hade otur när den tänkte där...
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 21:16Det är tradition tror jag. Ligger alltid i slutet av maj så det är nästan alltid för nära SM.
Det är tradition tror jag. Ligger alltid i slutet av maj så det är nästan alltid för nära SM.
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 08:54Brukar vara en vecka mellan men allt är väl lite flyttat pga långhelgen efter SM
Brukar vara en vecka mellan men allt är väl lite flyttat pga långhelgen efter SM
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 11:49jag hittar inte anmälan...
jag hittar inte anmälan...
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 12:23Tror inte anmälan har öppnat än!
Tror inte anmälan har öppnat än!
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 13:11Å nej, jag hade tänkt springa Scaniamilen som uppvärmning till Köpenhamns marathon, men den ligger efter. Jag som aldrig sprungit ett lopp innan, första blir ett marathon alltså hjälp vad har jag gett mig in på... 😛
Å nej, jag hade tänkt springa Scaniamilen som uppvärmning till Köpenhamns marathon, men den ligger efter. Jag som aldrig sprungit ett lopp innan, första blir ett marathon alltså hjälp vad har jag gett mig in på... 😛
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 08:18Anmälan verkar öppna den 21/3 så det dröjer någon vecka till innan man kan anmäla sig
Anmälan verkar öppna den 21/3 så det dröjer någon vecka till innan man kan anmäla sig
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 18:53På Torsdag är det dags! Ska bli kul att springa loppet och även att träffa alla glada kollegor. Kör så det ryker nu 🙂
På Torsdag är det dags! Ska bli kul att springa loppet och även att träffa alla glada kollegor. Kör så det ryker nu 🙂