Quote from Guest on 14 June 2012, 17:05Hej,
Jag är helt ny på det här med landsvägscykling men har bestämt mig för att jag vill köpa mig en racer. Mina ambitioner är att cykla några mil ett par gånger i veckan och satsa på Halvvättern eller Vätternrundan nästa år eftersom mina knän inte vill
Hej,
Jag är helt ny på det här med landsvägscykling men har bestämt mig för att jag vill köpa mig en racer. Mina ambitioner är att cykla några mil ett par gånger i veckan och satsa på Halvvättern eller Vätternrundan nästa år eftersom mina knän inte vill
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 17:15Nja, om du får ett par bättre hjul o däck så.
Nja, om du får ett par bättre hjul o däck så.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 17:20Ett alternativ kan vara att köpa beg efter helgen, efter VR brukar det komma ut en hel del cyklar på blocket.
Ett alternativ kan vara att köpa beg efter helgen, efter VR brukar det komma ut en hel del cyklar på blocket.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 19:11Jag har en Speedster 25, alltså snäppet billigare. Den gillar jag massor, mest för att den är så snygg. Årets modeller är om möjligt ännu snyggare än toppåret 2010. Det enda jag har att klaga lite på är att växlarna och bromsarna inte är världsbäst, det ä
Jag har en Speedster 25, alltså snäppet billigare. Den gillar jag massor, mest för att den är så snygg. Årets modeller är om möjligt ännu snyggare än toppåret 2010. Det enda jag har att klaga lite på är att växlarna och bromsarna inte är världsbäst, det ä
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 21:00Den eneste felet er, foruten priset, at den har 3-delet krank. ( 30 gir). Nu er vi i juni mnd. Om det er den ordinære prisen, så forlang 20-30 % avslag
Trenger man 30 gir i platte Sverige ?
Den eneste felet er, foruten priset, at den har 3-delet krank. ( 30 gir). Nu er vi i juni mnd. Om det er den ordinære prisen, så forlang 20-30 % avslag
Trenger man 30 gir i platte Sverige ?
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 08:23Fast den har inte 30 växlar,
Fast den har inte 30 växlar,
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:20Ok, da er det fel i den tekniske specifikasjonen til syklen du linker til:
Teknisk specifikationRam: Hydroformed 6061 Alu
Gaffel: Speedster Carbon
Framväxel: Shimano 105
Bakväxel: Shimano 105
Växelreglage: Shimano 105
Vevparti: Shimano 105
A
Ok, da er det fel i den tekniske specifikasjonen til syklen du linker til:
Teknisk specifikationRam: Hydroformed 6061 Alu
Gaffel: Speedster Carbon
Framväxel: Shimano 105
Bakväxel: Shimano 105
Växelreglage: Shimano 105
Vevparti: Shimano 105
A
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:07Ja den är fel, jag har nämligen en och har endast lyckats hitta 20, kanske inte letat tillräckligt bra dock:)
Ja den är fel, jag har nämligen en och har endast lyckats hitta 20, kanske inte letat tillräckligt bra dock:)
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 16:06Anna, är du nöjd med din cykel?
Anna, är du nöjd med din cykel?
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 20:50Ja, jag är nöjd, men är en nybörjare och kan ingenting om cyklar så kan egentligen inte säga om den är bra eller inte. Men visst är den fin:-)
Ja, jag är nöjd, men är en nybörjare och kan ingenting om cyklar så kan egentligen inte säga om den är bra eller inte. Men visst är den fin:-)