Quote from Guest on 18 January 2015, 12:10hej!
är ute efter en scott cr1 provat olika modeller både nya och gamla nu har jag hittat en scott cr1 team 2010 för 8000 bra pris? har bättre hjul och däck hemma redan så min fråga är hur mycket skiljer den på själva ramen från 2010-2015
hej!
är ute efter en scott cr1 provat olika modeller både nya och gamla nu har jag hittat en scott cr1 team 2010 för 8000 bra pris? har bättre hjul och däck hemma redan så min fråga är hur mycket skiljer den på själva ramen från 2010-2015
Quote from Funbeat user on 18 January 2015, 12:20Lite beroende på skick kan jag tycka att det är något högt pris. Något under hälften av nypris. Ramen är det väl inget problem med, men det är ju möjligen komponenterna som motiverar priset och då får dessa inte vara för slitna. Är dom slitna skulle jag h
Lite beroende på skick kan jag tycka att det är något högt pris. Något under hälften av nypris. Ramen är det väl inget problem med, men det är ju möjligen komponenterna som motiverar priset och då får dessa inte vara för slitna. Är dom slitna skulle jag h