Quote from Guest on 16 May 2013, 13:35Precis köpt mig min första racercykel.
Scott cr1 comp-12Verkar vara en bra vettig cykel.
Nu har man cykel i många år framöver 🙂Ni som redan kört en hel del på eran Scott CR1 Comp vad har ni för erfarenheter av cykeln ?
Nu hoppas jag bara på en bra s
Precis köpt mig min första racercykel.
Scott cr1 comp-12
Verkar vara en bra vettig cykel.
Nu har man cykel i många år framöver 🙂
Ni som redan kört en hel del på eran Scott CR1 Comp vad har ni för erfarenheter av cykeln ?
Nu hoppas jag bara på en bra s
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 13:45Jag har en från 2010 som gått drygt 170 mil, och ännu har jag inte bytt mer än däck och bromsklossar. Otroligt nöjd. Ramen är ju underbar, den plockar upp alla små ojämnheter med lätthet.
Jag har en från 2010 som gått drygt 170 mil, och ännu har jag inte bytt mer än däck och bromsklossar. Otroligt nöjd. Ramen är ju underbar, den plockar upp alla små ojämnheter med lätthet.
Quote from Berit Bengtson on 16 May 2013, 14:16Om sittställningen och cykelnsuppträdande passar dig så är du enbart att gratulera.
Scott CR1 är en modern legend, tex var den den 1a som annonserade med en vikt på under 900g och använde den då nya tillverkningsmetoden "tube to tube" istf den dyrare mono
Om sittställningen och cykelnsuppträdande passar dig så är du enbart att gratulera.
Scott CR1 är en modern legend, tex var den den 1a som annonserade med en vikt på under 900g och använde den då nya tillverkningsmetoden "tube to tube" istf den dyrare mono
Quote from Berit Bengtson on 16 May 2013, 14:19Erik Stenbäck skrev:
> Ramen är ju underbar, den plockar upp alla små ojämnheter med lätthet.Menar du verkligen det?
Jag har bytt både sadelstolpar och styrlindor på några av mina cyklar till modeller som filtrerar bort "små ojämnheter med lätthet" ist
Erik Stenbäck skrev:
> Ramen är ju underbar, den plockar upp alla små ojämnheter med lätthet.
Menar du verkligen det?
Jag har bytt både sadelstolpar och styrlindor på några av mina cyklar till modeller som filtrerar bort "små ojämnheter med lätthet" ist
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 15:02jag köpte en begagnad 2007 i 2011 och efter 340mil har bara byte däck.
Nya hjul är pågång till efter sommar då jag tror man måste förkänner bättre delar 😉
jag köpte en begagnad 2007 i 2011 och efter 340mil har bara byte däck.
Nya hjul är pågång till efter sommar då jag tror man måste förkänner bättre delar 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 15:15Erik Stenbäck skrev:
> Ramen är ju underbar, den plockar upp alla små ojämnheter med lätthet.Håkan C skrev:
>Menar du verkligen det?
>Jag har bytt både sadelstolpar och styrlindor på några av mina cyklar till >modeller som filtrerar bort "små ojämnhete
Erik Stenbäck skrev:
> Ramen är ju underbar, den plockar upp alla små ojämnheter med lätthet.
Håkan C skrev:
>Menar du verkligen det?
>Jag har bytt både sadelstolpar och styrlindor på några av mina cyklar till >modeller som filtrerar bort "små ojämnhete
Quote from Funbeat user on 17 May 2013, 01:56Cykeln är sprillans ny och är alltså min första racer.
Tror att den mycket väl är en riktigt bra första hoj för mig som ändå vill ha det där lilla extra.Så prioritet nr 1 är ju att justera inställningar på den så att ja kan få ut så mycket som möjligt a
Cykeln är sprillans ny och är alltså min första racer.
Tror att den mycket väl är en riktigt bra första hoj för mig som ändå vill ha det där lilla extra.
Så prioritet nr 1 är ju att justera inställningar på den så att ja kan få ut så mycket som möjligt a