Quote from Guest on 17 March 2010, 11:40Hej - en snabbis! Någon som har erfarenhet från dessa cyklar, i förhållande till övriga märken i denna (i sammanhanget blygsamma prisklass). Fungerar de som instegscyklar för att lära sig cykla racer?
Bit i - allihop!
Hej - en snabbis! Någon som har erfarenhet från dessa cyklar, i förhållande till övriga märken i denna (i sammanhanget blygsamma prisklass). Fungerar de som instegscyklar för att lära sig cykla racer?
Bit i - allihop!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 11:50Jag har en Speedster jag köpte för några år sen och den har funkat utmärkt för min mig (Vätternrundan och andra motionslopp). Skön komfort och ganska stryktålig.
Tror det är bra att börja med för att senare byta upp sig när man har större körvana.
Jag har en Speedster jag köpte för några år sen och den har funkat utmärkt för min mig (Vätternrundan och andra motionslopp). Skön komfort och ganska stryktålig.
Tror det är bra att börja med för att senare byta upp sig när man har större körvana.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:18Fick just rådet att det är en bra instegscykel när jag köpte min 08.
Och tro mig. Det blir dyrt nog iaf (H)
Fick just rådet att det är en bra instegscykel när jag köpte min 08.
Och tro mig. Det blir dyrt nog iaf (H)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:492010:orna är riktigt snygga. Tror dom är bra också. Lätt, fin aluram och välbeprövad geometri.
2010:orna är riktigt snygga. Tror dom är bra också. Lätt, fin aluram och välbeprövad geometri.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:10Mmm - jag funderar på att slå till på en 2010a - å mer specifikt på en speedster s40. Någon som kan kommentera hur stor skillnad det är på att bara ha en aluminiumram rätt igenom vs aluram med kolfiber framgaffel? e de mycket komfortskillnad?
Mmm - jag funderar på att slå till på en 2010a - å mer specifikt på en speedster s40. Någon som kan kommentera hur stor skillnad det är på att bara ha en aluminiumram rätt igenom vs aluram med kolfiber framgaffel? e de mycket komfortskillnad?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 13:00Jag köpte en S40 2009 förra året som första landsvägscykel och är väldigt nöjd med den.
Jag köpte en S40 2009 förra året som första landsvägscykel och är väldigt nöjd med den.
Quote from Berit Bengtson on 21 March 2010, 14:04Danne TH undrade:
> Någon som kan kommentera hur stor skillnad det är på att bara
> ha en aluminiumram rätt igenom vs aluram med kolfiber framgaffel? > e de mycket komfortskillnad?Materialet har ingen självklar påverkan på komforten, det beror helt på
Danne TH undrade:
> Någon som kan kommentera hur stor skillnad det är på att bara
> ha en aluminiumram rätt igenom vs aluram med kolfiber framgaffel? > e de mycket komfortskillnad?
Materialet har ingen självklar påverkan på komforten, det beror helt på