Quote from Guest on 9 August 2010, 14:50Letar pendlarhoj till hustrun och har ev hittat ett objekt på Blocket.
Nu undrar jag om någon vet när Scott SUB20 gick över till skivbromsar. 2010 har hydrauliska skivbromsar. Cykeln på bilden har fälgbromsar.
(Jag tror att 2008 har fälgbroms, 2009 skivb
Letar pendlarhoj till hustrun och har ev hittat ett objekt på Blocket.
Nu undrar jag om någon vet när Scott SUB20 gick över till skivbromsar. 2010 har hydrauliska skivbromsar. Cykeln på bilden har fälgbromsar.
(Jag tror att 2008 har fälgbroms, 2009 skivb
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 15:00Storlek S borde bli perfekt för nån på 168 cm, men hon måste ju provcykla innan köp! Kan tipsa om Scotts lite billigare Sportster-serie, där finns det även några "Lady" med damram för oss som är lite kräsna med det. Skivbromsarnas vara/icke vara vet jag i
Storlek S borde bli perfekt för nån på 168 cm, men hon måste ju provcykla innan köp! Kan tipsa om Scotts lite billigare Sportster-serie, där finns det även några "Lady" med damram för oss som är lite kräsna med det. Skivbromsarnas vara/icke vara vet jag i
Quote from Rasmus Olsson on 9 August 2010, 15:07Benlängden är viktigare att veta än kroppslängden.
Benlängden är viktigare att veta än kroppslängden.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 16:37Jag har SUB 10 2009 med skivbromsar och har för mig att SUB20 hade det också.
SUB ändrar sina färger efter åren så där är en vägledning. Skicka ett mejl till cykloteket.se eller annan som säljer Scott så får du snabbt svar.
SUB är perfekt åka till kompi
Jag har SUB 10 2009 med skivbromsar och har för mig att SUB20 hade det också.
SUB ändrar sina färger efter åren så där är en vägledning. Skicka ett mejl till cykloteket.se eller annan som säljer Scott så får du snabbt svar.
SUB är perfekt åka till kompi