Quote from Guest on 7 June 2014, 13:49Jag kan bara se mina träningsrundor ca 1 månad tillbaka och jag vill kunna se allt jag gjort det här året. Hur gör jag då?
Jag är främst intresserad av hur långt jag har cyklat (totalsträcka) resp sprungit etc under 2014. På diagrammen står bara hur lån
Jag kan bara se mina träningsrundor ca 1 månad tillbaka och jag vill kunna se allt jag gjort det här året. Hur gör jag då?
Jag är främst intresserad av hur långt jag har cyklat (totalsträcka) resp sprungit etc under 2014. På diagrammen står bara hur lån
Quote from Funbeat user on 7 June 2014, 13:59Du kan välja själva 1-365 dagar och du välja själva om det är min eller km som visas
Du kan välja själva 1-365 dagar och du välja själva om det är min eller km som visas
Quote from Funbeat user on 7 June 2014, 14:10Under mina inställningar kan du även exportera all data till en excel fil som du sedan kan sortera precis som du önskar.
Under mina inställningar kan du även exportera all data till en excel fil som du sedan kan sortera precis som du önskar.
Quote from Funbeat user on 7 June 2014, 14:14För att se äldre träning går du till kalendern och väljer andra datum längst upp. Där kan du t ex välja hela år 2014.
Om du vill ha statistik över total sträcka är det bättre med rapporterna. Antingen får du trycka "Nytt diagram" för att skapa en ny rap
För att se äldre träning går du till kalendern och väljer andra datum längst upp. Där kan du t ex välja hela år 2014.
Om du vill ha statistik över total sträcka är det bättre med rapporterna. Antingen får du trycka "Nytt diagram" för att skapa en ny rap
Quote from Funbeat user on 7 June 2014, 21:52Tack för hjälpen, probleme solved!
Tack för hjälpen, probleme solved!