Quote from Guest on 24 January 2012, 10:02Hej,
jag tror att detta möjligtvis talades om tidigare men jag sökt och kan inte hitta något bland de länkarna som kommer upp. Är det fortfarande inte möjligt att få upp en lista på alla träningsformer?
När jag bara klickar i rutan, eller söker något sp
Hej,
jag tror att detta möjligtvis talades om tidigare men jag sökt och kan inte hitta något bland de länkarna som kommer upp. Är det fortfarande inte möjligt att få upp en lista på alla träningsformer?
När jag bara klickar i rutan, eller söker något sp
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 10:12nej, men om du tryck i första bokstav som tex F så få du alla träningsformmed F.
nej, men om du tryck i första bokstav som tex F så få du alla träningsformmed F.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 10:17Jo, men jag gillar att ha överblick över allt som finns tillgängligt. Om jag till exempel gör något som jag inte riktigt vet hur det ska läggas in. T.ex. Promenad, Gång, Snabb Gång, Promenad / Jogg, Promenad / Löpning, osv. Är exempel på aktiviteter som k
Jo, men jag gillar att ha överblick över allt som finns tillgängligt. Om jag till exempel gör något som jag inte riktigt vet hur det ska läggas in. T.ex. Promenad, Gång, Snabb Gång, Promenad / Jogg, Promenad / Löpning, osv. Är exempel på aktiviteter som k
Quote from Lotta Lindström on 24 January 2012, 10:20(t+)
Jag saknar den också
(t+)
Jag saknar den också
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2012, 10:21Härmed säger jag återigen: Jag vill ha bort nästan hela listan.
Det räcker med en lista på generiska namn typ: "Löpning", "Cykling", olika grundläggande gympaformer osv. Sen får man själv skriva in sina favoritnamn (fritext alltså) för att närmare beskri
Härmed säger jag återigen: Jag vill ha bort nästan hela listan.
Det räcker med en lista på generiska namn typ: "Löpning", "Cykling", olika grundläggande gympaformer osv. Sen får man själv skriva in sina favoritnamn (fritext alltså) för att närmare beskri
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 12:09Jag skulle hellre se en nivåindelning av träningsformerna. Så att man i första steget väljer t.ex. cykling och sen får upp en ny underlista och kan välja mountanbike, intervaller, trainer, spinning eller vad man nu kört.
Det blir så mycket enklare att an
Jag skulle hellre se en nivåindelning av träningsformerna. Så att man i första steget väljer t.ex. cykling och sen får upp en ny underlista och kan välja mountanbike, intervaller, trainer, spinning eller vad man nu kört.
Det blir så mycket enklare att an
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2012, 12:37Jo, ungefär så menar jag också - fast med skillnaden att man själv ska få specificera underavdelningarna utan att man behöver blanda in Olle varje gång! Samma analysfunktioner skulle ju finnas ändå.
Jo, ungefär så menar jag också - fast med skillnaden att man själv ska få specificera underavdelningarna utan att man behöver blanda in Olle varje gång! Samma analysfunktioner skulle ju finnas ändå.
Quote from Camilla Höög on 24 January 2012, 12:40Det går att se alla träningsformer på sidorna för att skapa eller ändra mål.
Det går att se alla träningsformer på sidorna för att skapa eller ändra mål.
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 19:12Christer for president. (t+)
Christer for president. (t+)
Quote from Magnus Gelang on 24 January 2012, 21:08Jag vill både som Jackie och som Christer (m.fl). Jag vill dels har en grövre gruppindelning och sen då undernivåer under.
Men jag vill också kunna se en översikt över alla former som finns i listan (de grövre alltså, undernivån får gärna dyka upp efter a
Jag vill både som Jackie och som Christer (m.fl). Jag vill dels har en grövre gruppindelning och sen då undernivåer under.
Men jag vill också kunna se en översikt över alla former som finns i listan (de grövre alltså, undernivån får gärna dyka upp efter a