Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSe alla träningsformer
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej,

jag tror att detta möjligtvis talades om tidigare men jag sökt och kan inte hitta något bland de länkarna som kommer upp. Är det fortfarande inte möjligt att få upp en lista på alla träningsformer?

När jag bara klickar i rutan, eller söker något sp

nej, men om du tryck i första bokstav som tex F så få du alla träningsformmed F.

Jo, men jag gillar att ha överblick över allt som finns tillgängligt. Om jag till exempel gör något som jag inte riktigt vet hur det ska läggas in. T.ex. Promenad, Gång, Snabb Gång, Promenad / Jogg, Promenad / Löpning, osv. Är exempel på aktiviteter som k

(t+)
Jag saknar den också

Härmed säger jag återigen: Jag vill ha bort nästan hela listan.

Det räcker med en lista på generiska namn typ: "Löpning", "Cykling", olika grundläggande gympaformer osv. Sen får man själv skriva in sina favoritnamn (fritext alltså) för att närmare beskri

Jag skulle hellre se en nivåindelning av träningsformerna. Så att man i första steget väljer t.ex. cykling och sen får upp en ny underlista och kan välja mountanbike, intervaller, trainer, spinning eller vad man nu kört.
Det blir så mycket enklare att an

Jo, ungefär så menar jag också - fast med skillnaden att man själv ska få specificera underavdelningarna utan att man behöver blanda in Olle varje gång! Samma analysfunktioner skulle ju finnas ändå.

Det går att se alla träningsformer på sidorna för att skapa eller ändra mål.

Christer for president. (t+)

Jag vill både som Jackie och som Christer (m.fl). Jag vill dels har en grövre gruppindelning och sen då undernivåer under.
Men jag vill också kunna se en översikt över alla former som finns i listan (de grövre alltså, undernivån får gärna dyka upp efter a

12