Quote from Guest on 16 July 2010, 14:06Här borde vi klubbar i Stockholm lära och ta efter ifrån.
http://axamotriathlon.se/
Här borde vi klubbar i Stockholm lära och ta efter ifrån.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:16vilket fantastiskt initiativ! Bra idé att även barn kan vara med och simma på grunt vatten.
vilket fantastiskt initiativ! Bra idé att även barn kan vara med och simma på grunt vatten.
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 14:22skitbra!
Och jag som precis håller på att avveckla i jkpg...
skitbra!
Och jag som precis håller på att avveckla i jkpg...
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 19:48Håller med...inspirerad tog jag kontakt med Nacka Kommun för att få tillstånd att lägga ner simbojar i Källtorpssjön/Hellas, de skickade mig till Stockholms stad som skickade tillbaka mig till Nacka som skickade tillbaka mig till tillståndsmyndigheten på
Håller med...inspirerad tog jag kontakt med Nacka Kommun för att få tillstånd att lägga ner simbojar i Källtorpssjön/Hellas, de skickade mig till Stockholms stad som skickade tillbaka mig till Nacka som skickade tillbaka mig till tillståndsmyndigheten på
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 20:09Kämpa på Roger! Men som gammal Jönköpingsbo vill jag påpeka att det förkortas Jkpg.
Kämpa på Roger! Men som gammal Jönköpingsbo vill jag påpeka att det förkortas Jkpg.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:58Hej där
Ni är välkomna att höra av er till oss i Hakarpspojkarna om ni behöver hjälp och tips i samtal med ansvariga i er kommun. PM:a mig här på Funbeat.
Och ni som kommer ner och kör Svenska Cupenavslutningen i Jönköping (www.vatterchallenge.se) kan t
Hej där
Ni är välkomna att höra av er till oss i Hakarpspojkarna om ni behöver hjälp och tips i samtal med ansvariga i er kommun. PM:a mig här på Funbeat.
Och ni som kommer ner och kör Svenska Cupenavslutningen i Jönköping (www.vatterchallenge.se) kan t