Quote from Guest on 1 October 2008, 12:48Hej!
Kan man inte se sina egna rundor? Måste man gå in och söka och zooma?
tack på förhand!
Hej!
Kan man inte se sina egna rundor? Måste man gå in och söka och zooma?
tack på förhand!
Quote from Camilla Höög on 1 October 2008, 12:58Du måste trycka på sök-knappen en gång för att visa rundorna.
Gå till "Mina rundor": http://www.funbeat.se/life/person/tracks.aspx?PersonID=137906
Tryck på sök (ev. ändra någon parameter)
Då ser du endast dina rundor.
Du måste trycka på sök-knappen en gång för att visa rundorna.
Gå till "Mina rundor": http://www.funbeat.se/life/person/tracks.aspx?PersonID=137906
Tryck på sök (ev. ändra någon parameter)
Då ser du endast dina rundor.
Quote from Galderma Fritidsförening on 1 October 2008, 16:50Nu har ju sidan "Mina rundor" blivit i princip nästan likadan som den avancerade sökningen på Träningsrundor.... Jag tycker att på "Mina rundor" ska mina rundor visas utan att man ska behöva klicka på sök.
Nu har ju sidan "Mina rundor" blivit i princip nästan likadan som den avancerade sökningen på Träningsrundor.... Jag tycker att på "Mina rundor" ska mina rundor visas utan att man ska behöva klicka på sök.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 16:55Jag har sådan tur att jag kommer ihåg mina rundor om de är minnesvärda för då står det någon kommentar.
Annars har det inte så stor betydelse var de har trampats.
Bara att de har varit fullvärdiga som träning.
Jag har sådan tur att jag kommer ihåg mina rundor om de är minnesvärda för då står det någon kommentar.
Annars har det inte så stor betydelse var de har trampats.
Bara att de har varit fullvärdiga som träning.
Quote from Camilla Höög on 1 October 2008, 20:15Om rundorna visas utan att man klickar på sök så kan det ta väldigt lång tid för de som har många rundor. Det kan vara därför Olle löst det på det sättet.
Är det ett problem?
Oftast är du väl bara intresserad av en viss typ av rundor och väljer att endast
Om rundorna visas utan att man klickar på sök så kan det ta väldigt lång tid för de som har många rundor. Det kan vara därför Olle löst det på det sättet.
Är det ett problem?
Oftast är du väl bara intresserad av en viss typ av rundor och väljer att endast