Quote from Guest on 22 July 2010, 14:43Jag skulle tycka det vore trevligt att kunna ställa in kalendern på 30 - 90 dagar framåt, t ex när jag sitter och planerar.
Är det ngn mer än jag som emellanåt tycker 21 dagar är ganska lite?
Ofta vill jag inte titta mer än 7-14 dagar bakåt - det som var
Jag skulle tycka det vore trevligt att kunna ställa in kalendern på 30 - 90 dagar framåt, t ex när jag sitter och planerar.
Är det ngn mer än jag som emellanåt tycker 21 dagar är ganska lite?
Ofta vill jag inte titta mer än 7-14 dagar bakåt - det som var
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 14:53Håller med om detta. Enda gångerna jag kollar bakåt är egentligen om en tävling gått dåligt eller att jag dragit på mig någon skada. Har även blickat bak mot tidigare år för att se hur man förbättrat sig.
Däremot blir jag galen att jag inte bara kan se "
Håller med om detta. Enda gångerna jag kollar bakåt är egentligen om en tävling gått dåligt eller att jag dragit på mig någon skada. Har även blickat bak mot tidigare år för att se hur man förbättrat sig.
Däremot blir jag galen att jag inte bara kan se "
Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 15:46Jag har hela året som default.
Jag har hela året som default.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 19:05Håller med om detta! Titta tillbaka gör jag bara när jag vill se hur pass jag har bättrat mig.
Skulle osså vilja ha innevarande vecka och sen framåt (typ hur långt som helst) i kalendern.
Håller med om detta! Titta tillbaka gör jag bara när jag vill se hur pass jag har bättrat mig.
Skulle osså vilja ha innevarande vecka och sen framåt (typ hur långt som helst) i kalendern.
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:01Hela året? Får du innevarande vecka överst eller näst överst då?
Hela året? Får du innevarande vecka överst eller näst överst då?
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 21:16Om jag visar 2010 får jag vecka 53 överst och får scrolla i evigheter för att komma till innevarande vecka.
Nån önskade nån gång att innevarande vecka skulle vara överst och tidigare veckor under men det valet har man väl ändå inte?Fredrik kanske har e
Om jag visar 2010 får jag vecka 53 överst och får scrolla i evigheter för att komma till innevarande vecka.
Nån önskade nån gång att innevarande vecka skulle vara överst och tidigare veckor under men det valet har man väl ändå inte?
Fredrik kanske har e
Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 21:19Jag har en EeePC men jag har inte så bråttom. Jag brukar välja att visa i lista och gå längst ner. Då slipper man alla tomma dagar.
Jag har en EeePC men jag har inte så bråttom. Jag brukar välja att visa i lista och gå längst ner. Då slipper man alla tomma dagar.
Quote from Elias Engqvist on 22 July 2010, 21:53Va? "Alla tomma dagar"? Du får nog träna mer 🙂
Va? "Alla tomma dagar"? Du får nog träna mer 🙂
Quote from ellen olsson on 22 July 2010, 22:05I framtiden så är de flesta dagarna tomma. 🙂
I framtiden så är de flesta dagarna tomma. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 July 2010, 22:05Jasså dom
Jasså dom