Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Såvitt jag förstår mig på appen så verkar det inte gå att se planerad träning i kalendern där? Vore inte det mycket praktiskt? Tex om jag tränar styrketräning och vill se vilka övningar jag planerat så kan man ju då använda telefonen som träningsdagbok di

Jag ser de i min app

Det gjordes nyligen en ändring som gör att man ser dagens inplanerade pass. Däremot går det inte att titta framåt flera dagar i förväg.

Aha, har missat den uppdateringen - ska kolla. Tack!

Fast hur gör man för att se dagens planerade träning? Jag försökte igår (har en samsung galaxy s mini tror jag) och jag lyckades inte hitta den. Så då reggade jag passet som jag har gjort tidigare och då när allt var reggat så dök helt plötsligt det plane

Appen synkar inte direkt med Funbeat när man slår på den. Det får man göra manuellt genom att gå in i inställningsmenyn och välja "Uppdatera".

Det vore snyggt om Funbeat-teamet fixade till så att appen synkar när man drar fingret för att scrolla nedåt (i

Ok, jag ska prova uppdatera-knappen nästa gång jag ska regga via mobilen då. Tack för tipset.

Jag provade idag och ja uppdateraknappen funkade, jag hittade då dagens planerade träning. Men problemet var att jag valde redigera, skrev in det jag ville, tid och kommentar, men sen när jag hade klickat spara så var passet fortfarande bara planerat, int

Det här fungerar inte för mig i iPhoneappen. Om jag har någon träning planerad idag och går till "Min träning"-fliken och scrollar ner för att uppdatera får jag felmeddelandet "Det gick inte att hämta informationen om personen". Om jag sedan flyttar det p

"Det gick inte att hämta informationen om personen"
Det få jag bara när min iPhone inte har bra uppkoppling till internet. Mest när jag växla från 3G till wifi