Quote from Guest on 20 December 2009, 20:24Vore kul att kunna se senaste reggad pass inom längdskidåkning/skridsko/kajak/cykling/inlines/vandra/ inom eg. Stockholm och på så sätt få tips om var det är bra att åka. Inom skridsko har jag det redan på www.sssk.se men längdskidåkning vore lite smidigt
Vore kul att kunna se senaste reggad pass inom längdskidåkning/skridsko/kajak/cykling/inlines/vandra/ inom eg. Stockholm och på så sätt få tips om var det är bra att åka. Inom skridsko har jag det redan på http://www.sssk.se men längdskidåkning vore lite smidigt
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 20:34Bättre info än www.skidspar.se kan du nog ändå inte få, den är numera ganska heltäckande o har desutom mycket info om spåren, kartlänkar m m
Bättre info än http://www.skidspar.se kan du nog ändå inte få, den är numera ganska heltäckande o har desutom mycket info om spåren, kartlänkar m m
Quote from Panama B on 20 December 2009, 22:52Det köper jag men det känns som det finns massa kunskap iform av folk som sticker ut och gör saker som dels kan ge info var man kan göra en sak men även inspirera att nu är det dax
- starta vårpaddlar eller vinterpaddla (var är det öppet vatten just nu)
Det köper jag men det känns som det finns massa kunskap iform av folk som sticker ut och gör saker som dels kan ge info var man kan göra en sak men även inspirera att nu är det dax
- starta vårpaddlar eller vinterpaddla (var är det öppet vatten just nu)
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 06:31Magnus!
Starta en tråd med en smart rubrik i gruppen Långfärdsskridskor och som lockar till att rapportera sina iakttagelser. Skulle kunna bli ett komplement till Isplanket, Utsidan mm
Åtminstone jag (som känner Funbeat som min hemvist) skulle rapporter
Magnus!
Starta en tråd med en smart rubrik i gruppen Långfärdsskridskor och som lockar till att rapportera sina iakttagelser. Skulle kunna bli ett komplement till Isplanket, Utsidan mm
Åtminstone jag (som känner Funbeat som min hemvist) skulle rapporter
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 07:38Instämmer med Håkan, bra idé!
Instämmer med Håkan, bra idé!
Quote from Panama B on 21 December 2009, 12:04Grejen är att idag matar vi in vår träning och att göra en listning av senaste aktiviteter inom den sporten är "for free" ingen behöver mata in nåt extra informationen finns där i bästa fallk med GSP spår....
Mata in skridsko på funbeat när det som du
Grejen är att idag matar vi in vår träning och att göra en listning av senaste aktiviteter inom den sporten är "for free" ingen behöver mata in nåt extra informationen finns där i bästa fallk med GSP spår....
Mata in skridsko på funbeat när det som du
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 12:17Magnus!
Du efterfrågade en funktion i Funbeat för att fånga upp islägesrapporter etc. från oss som håller till här. Eller har jag missuppfattat?
Jag föreslog en lösning och tycker fortfarande den är bra. Jag kommer dock inte att gå vidare och skapa en
Magnus!
Du efterfrågade en funktion i Funbeat för att fånga upp islägesrapporter etc. från oss som håller till här. Eller har jag missuppfattat?
Jag föreslog en lösning och tycker fortfarande den är bra. Jag kommer dock inte att gå vidare och skapa en
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 12:32Magnus!
Du kan om du vill byta ut "Långfärdsskridsko" mot t.ex. "Längdskidor" i mitt första inlägg om det blir bättre.
Magnus!
Du kan om du vill byta ut "Långfärdsskridsko" mot t.ex. "Längdskidor" i mitt första inlägg om det blir bättre.
Quote from Panama B on 21 December 2009, 15:10Nix jag vill bara enkelt kunna se om andra har börjat paddla typ eller var folk som paddlar i dag... idag kan jag bara se enkelt om nån paddlar/längdåkning mycket
http://www.funbeat.se/trainingtype/show.aspx?TrainingTypeID=24Den information jag vill se
Nix jag vill bara enkelt kunna se om andra har börjat paddla typ eller var folk som paddlar i dag... idag kan jag bara se enkelt om nån paddlar/längdåkning mycket
http://www.funbeat.se/trainingtype/show.aspx?TrainingTypeID=24
Den information jag vill se