Quote from Guest on 7 January 2011, 17:22förlåt 😛 snart kanske jag slutar fråga tusen frågor..
Kan man se sin totala träning veckovis på nåt sätt? Det kommer ju upp en veckovis underkategori i mapparna, förmodligen för att det ska va lättare att hitta igen sina pass, men jag skulle vilja se sa
förlåt 😛 snart kanske jag slutar fråga tusen frågor..
Kan man se sin totala träning veckovis på nåt sätt? Det kommer ju upp en veckovis underkategori i mapparna, förmodligen för att det ska va lättare att hitta igen sina pass, men jag skulle vilja se sa
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:32Menar du på funbeat eller i Garmin TC eller Garmin connect?
Menar du på funbeat eller i Garmin TC eller Garmin connect?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:45I Garmin TC..fast vad är garmin connect?
I Garmin TC..fast vad är garmin connect?
Quote from Elias Engqvist on 7 January 2011, 23:17http://connect.garmin.com/
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 23:56haha åh herregud!! tar garminvärlden aldrig slut?! 😛 ..det verkade väl typ som G TC, fast med med grejjor? Verkade iofs kul!
Shit..kommer ju inte finnas nån tid kvar på dygnet om man ska pilla med allt detta 😛 haha
haha åh herregud!! tar garminvärlden aldrig slut?! 😛 ..det verkade väl typ som G TC, fast med med grejjor? Verkade iofs kul!
Shit..kommer ju inte finnas nån tid kvar på dygnet om man ska pilla med allt detta 😛 haha