Quote from Guest on 11 May 2007, 19:45En funktion där mn kan se vilka som besöker en skulle vara lite skoj, 😀 kankse det redan finns en sån eller nån som redan har efterlyst det tidigare?
En funktion där mn kan se vilka som besöker en skulle vara lite skoj, 😀 kankse det redan finns en sån eller nån som redan har efterlyst det tidigare?
Quote from Urban Nilsson on 11 May 2007, 19:55Lite som Lunarstorm?
Jag hoppas att det inte ska bli en datingkommunity av funbeat. Jag tror att risken ökar ju mer man härmar sådana sajter.
Lite som Lunarstorm?
Jag hoppas att det inte ska bli en datingkommunity av funbeat. Jag tror att risken ökar ju mer man härmar sådana sajter.
Quote from Stella Nelson on 11 May 2007, 21:08Nej.. det vill inte jag ha. Jag vill kunna kika runt utan att lämna spår efter mig.. 🙂
Nej.. det vill inte jag ha. Jag vill kunna kika runt utan att lämna spår efter mig.. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 21:19Ush, jag vill kunna snoka i andras träningsschema och bloggar utan att synas.
Ush, jag vill kunna snoka i andras träningsschema och bloggar utan att synas.
Quote from Ebba Johansson on 11 May 2007, 21:31Nja, lunarstormstuket är väl inget att sträva efter dirket, men man skulle kunna välja om man vill lämna spår efter sig eller inte.
Snokar också runt;) men samtidigt är ju en sån där besökslogg ett sätt att hitta lite nytt folk, iof så gör man ju det vi
Nja, lunarstormstuket är väl inget att sträva efter dirket, men man skulle kunna välja om man vill lämna spår efter sig eller inte.
Snokar också runt;) men samtidigt är ju en sån där besökslogg ett sätt att hitta lite nytt folk, iof så gör man ju det vi
Quote from Funbeat user on 11 May 2007, 22:04Lämna meddelanden i bloggar du läser, så ser andra vem som varit där och kan söka upp dig. 🙂
Lämna meddelanden i bloggar du läser, så ser andra vem som varit där och kan söka upp dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2007, 20:20Ja, snoka runt tycker jag också att man ska få göra.
Ja, snoka runt tycker jag också att man ska få göra.
Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 20:31Fast nåt som vore kul är att se är hur många som läst ens blogginlägg.
Fast nåt som vore kul är att se är hur många som läst ens blogginlägg.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 07:51Näe, inte det minsta kul.
Det är så skönt här när det inte är nån koll på besökare och sånt alls. Ingen press alls. Det här är väl en tränings sida och ingen populäritets kontroll.
Näe, inte det minsta kul.
Det är så skönt här när det inte är nån koll på besökare och sånt alls. Ingen press alls. Det här är väl en tränings sida och ingen populäritets kontroll.
Quote from Funbeat user on 24 July 2007, 11:59Tack Anna-Karin, du sa vad jag tänkte!
Tack Anna-Karin, du sa vad jag tänkte!