Quote from Guest on 29 May 2009, 08:41Hej!.
Jag har ibland ett minne som en koskenkorva, och skulle behöva lite hjälp ibland.
Nu är det så att det vore trevligt att kunna se i vilka trådar man har skrivit för att på så sätt hänga med lite lättare i diskussionerna :).Kanske en enkel liten p
Hej!.
Jag har ibland ett minne som en koskenkorva, och skulle behöva lite hjälp ibland.
Nu är det så att det vore trevligt att kunna se i vilka trådar man har skrivit för att på så sätt hänga med lite lättare i diskussionerna :).
Kanske en enkel liten p
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2009, 08:51Även motsatsen vore önskvärt. Se alla trådar en viss person skrivit i, för att kunna bedömma vad det är för en filur.
Även motsatsen vore önskvärt. Se alla trådar en viss person skrivit i, för att kunna bedömma vad det är för en filur.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 08:54Men, det är väl därför det är en smiley i rubriken på vissa trådar? För att du har skrivit ngt i den? Det mönstrer är logiskt för mina trådar iallafall 🙂
Men, det är väl därför det är en smiley i rubriken på vissa trådar? För att du har skrivit ngt i den? Det mönstrer är logiskt för mina trådar iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 08:54På listan över diskussioner är det ju en liten glad gubbe bredvid dom diskussioner man svarat i ?, eller tänkte du på något annat sätt ?
Edit: Beaten like a red-headed stepchild...
På listan över diskussioner är det ju en liten glad gubbe bredvid dom diskussioner man svarat i ?, eller tänkte du på något annat sätt ?
Edit: Beaten like a red-headed stepchild...
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 08:58Ojdå.. här får man skämmas 😀
Jag har faktiskt inte lagt märke till smileyn alls.. men nu när ni säger det så stämmer det 🙂Tackar för infon 🙂
Ojdå.. här får man skämmas 😀
Jag har faktiskt inte lagt märke till smileyn alls.. men nu när ni säger det så stämmer det 🙂
Tackar för infon 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:02Vad innebär det att flagga en diskussion?
Vad innebär det att flagga en diskussion?
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2009, 09:15Att du sätter en flagga på diskussionen. Nåt annat har inte jag upptäckt ;~)
Att du sätter en flagga på diskussionen. Nåt annat har inte jag upptäckt ;~)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:24blir den mer intressant då?
blir den mer intressant då?
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2009, 09:28Har jag inte märkt.
Har jag inte märkt.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:32En flaggad diskussion läggs väl högst upp i diskussionslistan? Om man tittar på "Olästa" och klickar på "0 inlägg" så kommer ändå de flaggade diskussionerna radas upp.
En flaggad diskussion läggs väl högst upp i diskussionslistan? Om man tittar på "Olästa" och klickar på "0 inlägg" så kommer ändå de flaggade diskussionerna radas upp.