Quote from Guest on 28 October 2013, 20:44Tallinn invites you for a run!
We invite you to discover the Estonian capital as a city of marathons. The capitals of a number of countries are introduced through marathons. True, Tallinn is one of the smallest, however, also one of the most unique with
Tallinn invites you for a run!
We invite you to discover the Estonian capital as a city of marathons. The capitals of a number of countries are introduced through marathons. True, Tallinn is one of the smallest, however, also one of the most unique with
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 20:54Sprang Tallinn Maraton 2013 - kanonbra arrangemang.
Sprang Tallinn Maraton 2013 - kanonbra arrangemang.
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 20:27Ser att dom har lagt upp avgifterna för 2014. Jag kanske är blind, men har dom inte glömt att skriva vilken valuta det ska vara?
Ser att dom har lagt upp avgifterna för 2014. Jag kanske är blind, men har dom inte glömt att skriva vilken valuta det ska vara?
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 20:43Det verkar de ha glömt. Det är euro.
//JR
Det verkar de ha glömt. Det är euro.
//JR
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 21:32Tack!
Ja jag gissade det. Bra pris måste jag säga.
Man kanske skulle ta en färjetur över och springa 2014 🙂
Tack!
Ja jag gissade det. Bra pris måste jag säga.
Man kanske skulle ta en färjetur över och springa 2014 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 21:35Nu var det ju min första och hittills enda mara, men jag tyckte det var mycket välarrangerat och bra. Priset riktigt bra och schysst funktionströja i startpaketet, så det blev ju nästan gratis 🙂
Nu var det ju min första och hittills enda mara, men jag tyckte det var mycket välarrangerat och bra. Priset riktigt bra och schysst funktionströja i startpaketet, så det blev ju nästan gratis 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 21:35dubbelpost
dubbelpost