Quote from Guest on 11 August 2012, 12:33Hej!
Jag har läst en "ny" nyhet på triathlonförbundets hemsida angående seedning i SM Kalmar.
http://www.svensktriathlon.org/Är det någon som kan förklara för mig vad detta betyder? Är det så att vissa som tävlar i age group på IM tävlar samtidigt i Se
Hej!
Jag har läst en "ny" nyhet på triathlonförbundets hemsida angående seedning i SM Kalmar.
http://www.svensktriathlon.org/
Är det någon som kan förklara för mig vad detta betyder? Är det så att vissa som tävlar i age group på IM tävlar samtidigt i Se
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 12:43Korrekt.
Du svara rätt på din egen fråga.
Korrekt.
Du svara rätt på din egen fråga.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 12:48var kan man hitta listan av dem som är anmälda i seniorklass på SM?
var kan man hitta listan av dem som är anmälda i seniorklass på SM?
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 13:23Bra fråga, har tänkt samma tanke själv.
Men antar att alla är med per automatik utav de svenska deltagarna då alla är licensierade tävlande på IM Kalmar.
Bra fråga, har tänkt samma tanke själv.
Men antar att alla är med per automatik utav de svenska deltagarna då alla är licensierade tävlande på IM Kalmar.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 13:57men inte alla svenskor som tävlar på IM är på automatik i Seniorklass på SM. Det finns vissa som tävlar i sina åldersklass även på SM/RM, misstänker jag. Då skulle det vara roligt att veta vem av de "äldre" tävlar i Seniorklass på SM.
men inte alla svenskor som tävlar på IM är på automatik i Seniorklass på SM. Det finns vissa som tävlar i sina åldersklass även på SM/RM, misstänker jag. Då skulle det vara roligt att veta vem av de "äldre" tävlar i Seniorklass på SM.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 09:06Om jag förstår rätt tävlar alla svenskor/ar, oavsett klass automatiskt i seniorSM eftersom det krävs licens för att ställa upp. Sedan har några icke-pro svenskar seedats fram i starten för att kunna matcha pro-licensierade svenskar om SM-medaljer. Pro-kla
Om jag förstår rätt tävlar alla svenskor/ar, oavsett klass automatiskt i seniorSM eftersom det krävs licens för att ställa upp. Sedan har några icke-pro svenskar seedats fram i starten för att kunna matcha pro-licensierade svenskar om SM-medaljer. Pro-kla