Quote from Guest on 29 December 2011, 12:40Det går otroligt långsamt att skriva. Måste vänta på varje knapptryckning och jag är ändå ingn snabbskrivare.
Det går otroligt långsamt att skriva. Måste vänta på varje knapptryckning och jag är ändå ingn snabbskrivare.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 12:50Din dator sover?
Din dator sover?
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 12:56Jag har inte problemet, så det är itne funbeat som segar denna gånger (Win 7, Chrome)
Jag har inte problemet, så det är itne funbeat som segar denna gånger (Win 7, Chrome)
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 14:00Det har arit å är i fler vckr. Ingaprblem iandra proram. Så blir det om jag inte väntar några sekunder vid varje tryck.
Det har arit å är i fler vckr. Ingaprblem iandra proram. Så blir det om jag inte väntar några sekunder vid varje tryck.
Quote from Camilla Höög on 29 December 2011, 14:11Några tips:
-Om du använder Internet Explorer så sluta med det direkt.
-Uppdatera alla program så att senaste versionen används.
-Om du använder Firefox eller Chrome så testa att stänga av dina addons och extensions och se om det hjälper.
Några tips:
-Om du använder Internet Explorer så sluta med det direkt.
-Uppdatera alla program så att senaste versionen används.
-Om du använder Firefox eller Chrome så testa att stänga av dina addons och extensions och se om det hjälper.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 14:16En keylogger kanske... ett virus som läser vad du skriver. Nä, inte vet jag.
En keylogger kanske... ett virus som läser vad du skriver. Nä, inte vet jag.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 14:34Jag kör med chrome i Windows XP och har inga problem. Kommer ihåg att jag stundtals hade samma problem som du i explorer.
Jag kör med chrome i Windows XP och har inga problem. Kommer ihåg att jag stundtals hade samma problem som du i explorer.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 16:45Jag kör IE8 på Win7 utan problem så allt är inte pyttemjuks fel! 😉
Jag kör IE8 på Win7 utan problem så allt är inte pyttemjuks fel! 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 17:09Jag har då och då tillfälliga problem i chrome på mac, men framför allt i telefonen, sannolikt något javascript-relaterat, men jag har inte undersökt. Det är intermittent för mig och inte beroende av dator, möjligen nätet.
Jag har då och då tillfälliga problem i chrome på mac, men framför allt i telefonen, sannolikt något javascript-relaterat, men jag har inte undersökt. Det är intermittent för mig och inte beroende av dator, möjligen nätet.
Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 17:11En möjlighet är att det hänger ihop med vilken reklam som visas på sidan?
En möjlighet är att det hänger ihop med vilken reklam som visas på sidan?