Quote from Guest on 22 August 2010, 18:07Hej!
Som ny så vet man inte alltid hur det skall fungera. Jag har laddat upp data både från filer och direkt från min Forerunner 305. Det kan fungera bra från och till att läsa in filer och även från forerunnern men när jag klickar på spara så segar det l
Hej!
Som ny så vet man inte alltid hur det skall fungera. Jag har laddat upp data både från filer och direkt från min Forerunner 305. Det kan fungera bra från och till att läsa in filer och även från forerunnern men när jag klickar på spara så segar det l
Quote from Camilla Höög on 22 August 2010, 18:17Är rundorna ovanligt stora?
Jag kikade in på dina rundor och det ser ut som du har många dubbletter. Ligger de saknade rundorna under dina rundor och att de bara inte kopplats till träningspasset?
Är rundorna ovanligt stora?
Jag kikade in på dina rundor och det ser ut som du har många dubbletter. Ligger de saknade rundorna under dina rundor och att de bara inte kopplats till träningspasset?
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 22:03Det ligger inte några som inte är kopplade. De är inte ovanligt stora. Det går segt även när jag lägger in en träning manuellt med bara datum, tid och sträcka.
Jag kör IExplorer 8, testade med Safari och det fungerade bra just nu.
Installerade Firefox me
Det ligger inte några som inte är kopplade. De är inte ovanligt stora. Det går segt även när jag lägger in en träning manuellt med bara datum, tid och sträcka.
Jag kör IExplorer 8, testade med Safari och det fungerade bra just nu.
Installerade Firefox me
Quote from Camilla Höög on 22 August 2010, 22:05Jag testade precis nyss och det tar ingen märkbar tid just nu. Under en sekund för att lägga in ett pass med tid och sträcka.
Känns som ett lokalt problem. Vad har du för webbläsare? Testa med en annan och se om samma sak uppträder där.
Jag testade precis nyss och det tar ingen märkbar tid just nu. Under en sekund för att lägga in ett pass med tid och sträcka.
Känns som ett lokalt problem. Vad har du för webbläsare? Testa med en annan och se om samma sak uppträder där.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 19:13Har du väldigt många pass i din Garmin? Den verkar som funbeat laddar upp allt innehåll till servern och därefter väljer man vad som ska sparas. Ju mer innehåll i Garmin desto mer ska laddas upp, även om det är pass som redan är överförda. Det kanske är d
Har du väldigt många pass i din Garmin? Den verkar som funbeat laddar upp allt innehåll till servern och därefter väljer man vad som ska sparas. Ju mer innehåll i Garmin desto mer ska laddas upp, även om det är pass som redan är överförda. Det kanske är d
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 19:54Det som är segar mest är när jag trycker spara. Jag laddar upp filer i t ex Mobile me så det verkar vara knutet till Funbeat.
Det är till och med segt att spara inläggen.
Det som är segar mest är när jag trycker spara. Jag laddar upp filer i t ex Mobile me så det verkar vara knutet till Funbeat.
Det är till och med segt att spara inläggen.