Quote from Guest on 4 April 2008, 22:06Ja cykeln den pressade jag in i bagageutrymmet på bussen! Är nu certifierad krishanterare/Busslinkkamrat, en cyklande sådan eftersom det i alla fall blev, något futtiga men dock, 1,4 mil, 10,4 underbara kilometer i en underskön natur runt Solbacka Sport o
Ja cykeln den pressade jag in i bagageutrymmet på bussen! Är nu certifierad krishanterare/Busslinkkamrat, en cyklande sådan eftersom det i alla fall blev, något futtiga men dock, 1,4 mil, 10,4 underbara kilometer i en underskön natur runt Solbacka Sport o
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 22:16🙂
Du vet att 1.4 mil och 10.4 km inte är samma sak, va? 😉
🙂
Du vet att 1.4 mil och 10.4 km inte är samma sak, va? 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 08:20Inte lätt att räkna i lyckorus (H)
Inte lätt att räkna i lyckorus (H)
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 08:27Hur lång är en Dansk mil?
Hur lång är en Dansk mil?
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 10:43Anki rocks!
Vad är väl några kilometer hit och dit när man insett att man kanske påverkat andra att börja cykla?
Anki rocks!
Vad är väl några kilometer hit och dit när man insett att man kanske påverkat andra att börja cykla?
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 23:50Ja, jo visst vet jag! Det finns en siffervariant av dylexi som heter dyskalkuli och den gör att man ibland snurrar till, kastar om, lägger till, drar ifrån siffror lite som man vill, skattemyndigheten fullständigt älskar det, jag bryr mig inte så mycket l
Ja, jo visst vet jag! Det finns en siffervariant av dylexi som heter dyskalkuli och den gör att man ibland snurrar till, kastar om, lägger till, drar ifrån siffror lite som man vill, skattemyndigheten fullständigt älskar det, jag bryr mig inte så mycket l
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 00:19Full förståelse för det. Har en kompis med samma problem. 🙂
Menade inget illa!
Full förståelse för det. Har en kompis med samma problem. 🙂
Menade inget illa!
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 00:30Men idag blev motionsrundan... 2,1 mil! eller 21 km? Oh, krångligt det där 😉 måste ju få tala om att jag den 5 mars 2007 hasade mig in genom dörren hemma, benen bar inte längre, hade cyklat 2 km och 200m... efter det fimpade jag och tviade ut sista prill
Men idag blev motionsrundan... 2,1 mil! eller 21 km? Oh, krångligt det där 😉 måste ju få tala om att jag den 5 mars 2007 hasade mig in genom dörren hemma, benen bar inte längre, hade cyklat 2 km och 200m... efter det fimpade jag och tviade ut sista prill