Quote from Guest on 29 May 2009, 18:53Tjena
Är det nån här på Fb som oxå skall cykla så sent som 05.25? Jag är solo åkare och det hade varit kul om det finns nån mer här ifrån Fb som skall trampa runt den lilla sjön 😉
Ha en Underbar helg alla cyklister.
/ Markus
Tjena
Är det nån här på Fb som oxå skall cykla så sent som 05.25? Jag är solo åkare och det hade varit kul om det finns nån mer här ifrån Fb som skall trampa runt den lilla sjön 😉
Ha en Underbar helg alla cyklister.
/ Markus
Quote from Bengt Askerfelt on 29 May 2009, 19:03Du får cykla med Ingemar från radiostationen Bandit, han verkar ha samma starttid som du 🙂
Du får cykla med Ingemar från radiostationen Bandit, han verkar ha samma starttid som du 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 20:54Sorry om jag bryter tråden lite... Men skulle vilja veta om någon har en uppfattning om vilken start-tid som är optimal om man vill cykla Sub9, alltså hyfsat fort? När ungefär startar de lite snabbare grupperna? Tänkte nämligen byta tid, och hoppas kunna
Sorry om jag bryter tråden lite... Men skulle vilja veta om någon har en uppfattning om vilken start-tid som är optimal om man vill cykla Sub9, alltså hyfsat fort? När ungefär startar de lite snabbare grupperna? Tänkte nämligen byta tid, och hoppas kunna
Quote from j sollerman on 29 May 2009, 23:323:38 är en väldigt bra tid för sub9 satsning. Dom snabbaste startar 4:30.
3:38 är en väldigt bra tid för sub9 satsning. Dom snabbaste startar 4:30.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:26Jag och en kompis startar 05:26. Vi tänkte försöka cykla en bit under 10 h och du är välkommen att hänga på om du vill.
/Andreas
Jag och en kompis startar 05:26. Vi tänkte försöka cykla en bit under 10 h och du är välkommen att hänga på om du vill.
/Andreas
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:29JAAA va kul....Detta är min 1:a gång, så hoppas jag orkar hålla erat tempo.
Jag tycker att jag är förberedd med ca 150 mil benen och dock bara några 10mils rundor i benen som längst....:-( men men det visar sig.Jag startar 05:24 står det på hemsidan
JAAA va kul....Detta är min 1:a gång, så hoppas jag orkar hålla erat tempo.
Jag tycker att jag är förberedd med ca 150 mil benen och dock bara några 10mils rundor i benen som längst....:-( men men det visar sig.
Jag startar 05:24 står det på hemsidan
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 23:04Jag startar 04:50 och kör själv. Sub 10 låter tufft, men inte omöjligt med en bra dag.
Jag startar 04:50 och kör själv. Sub 10 låter tufft, men inte omöjligt med en bra dag.