Quote from Guest on 4 January 2013, 19:51Finns det någon inställning som gör att man ser senast skrivna inlägget överst i diskussionen istället för att man behöver scrolla ner?
Tack!
Finns det någon inställning som gör att man ser senast skrivna inlägget överst i diskussionen istället för att man behöver scrolla ner?
Tack!
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 20:01Högst upp i diskussionerna finns en länk för att gå till första olästa inlägg. Tycker att det funkar bra.
Edit: det står "Hoppa till första olästa inlägget." I kursiv stil precis ovanför trådstarten.
Högst upp i diskussionerna finns en länk för att gå till första olästa inlägg. Tycker att det funkar bra.
Edit: det står "Hoppa till första olästa inlägget." I kursiv stil precis ovanför trådstarten.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 20:24Precis, men om man vill haka på en diskussion som pågått ett tag, måste man då tugga sig igenom alla tidigare inlägg för att få dem markerade som "lästa"? ....och därmed kunna använda "hoppa direkt till första olästa..."?
Precis, men om man vill haka på en diskussion som pågått ett tag, måste man då tugga sig igenom alla tidigare inlägg för att få dem markerade som "lästa"? ....och därmed kunna använda "hoppa direkt till första olästa..."?
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 20:29Men om du vill läsa inläggen innan du hoppar in i diskussionen måste du ju i så fall först hoppa ner till första olästa inlägget och sen scrolla uppåt. Det känns inte så användarvänligt.
Men om du vill läsa inläggen innan du hoppar in i diskussionen måste du ju i så fall först hoppa ner till första olästa inlägget och sen scrolla uppåt. Det känns inte så användarvänligt.
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 20:59Men om du på startsidan klickar på symbolen uppe till höger så ser du ju alla olästa diskussioner. Där kan du bocka för valfria diskussioner och välja "markera dessa diskussioner som lästa".
Men om du på startsidan klickar på symbolen uppe till höger så ser du ju alla olästa diskussioner. Där kan du bocka för valfria diskussioner och välja "markera dessa diskussioner som lästa".
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 21:17Åhå, nu fattar jag hur jag kan få till det!
Tack!
Åhå, nu fattar jag hur jag kan få till det!
Tack!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 09:29Det där med att alla ser olästa ut gäller ju ändå bara EN gång. Nästa gång är det bara de senaste som inte är lästa. Det funkar alltså också att bara gå in i en tråd, gå ur den och sen tillbaka in i den igen... om man inte vill läsa allt från början allts
Det där med att alla ser olästa ut gäller ju ändå bara EN gång. Nästa gång är det bara de senaste som inte är lästa. Det funkar alltså också att bara gå in i en tråd, gå ur den och sen tillbaka in i den igen... om man inte vill läsa allt från början allts
Quote from Elias Engqvist on 5 January 2013, 18:13Man kan läsa vad som helst oavsett om det är markerat eller inte. Man kan också låta bli. Vad är egentligen problemet?
Man kan läsa vad som helst oavsett om det är markerat eller inte. Man kan också låta bli. Vad är egentligen problemet?
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:27Inget problem längre 🙂
Inget problem längre 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 19:41Fast jag tycker ändå det vore smidigt om man själv kunde få välja i vilken ordning inläggen ska visas, bara genom en enkel klickning vända ordning. Det kan väl inte vara så svårt att bygga om man bara vill?
Fast jag tycker ändå det vore smidigt om man själv kunde få välja i vilken ordning inläggen ska visas, bara genom en enkel klickning vända ordning. Det kan väl inte vara så svårt att bygga om man bara vill?