Quote from Guest on 15 December 2010, 22:55Jag tror det har önskats förut, men jag skulle bli JÄTTEGLAD om du sorterade i omvänd kronologisk ordning under Min Träning -> Visa lista.
Jätteglad, som sagt var. 😀
Jag tror det har önskats förut, men jag skulle bli JÄTTEGLAD om du sorterade i omvänd kronologisk ordning under Min Träning -> Visa lista.
Jätteglad, som sagt var. 😀
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 23:05Fungerar inte rullgardinsmenyn längst till vänster hos dig? Det finns "sortera stigande" och "sortra fallande" där hos mig, som gör exakt det (eller tvärt om, beroende vilket alternativ man väljer).
Fungerar inte rullgardinsmenyn längst till vänster hos dig? Det finns "sortera stigande" och "sortra fallande" där hos mig, som gör exakt det (eller tvärt om, beroende vilket alternativ man väljer).
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 23:06Såg nu att den inte kommer ihåg från gång till annan vad man valt för inställningar, det är ju lite synd.
Såg nu att den inte kommer ihåg från gång till annan vad man valt för inställningar, det är ju lite synd.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 23:11Det är inte ett script du har laddat ner då? För jag hittar banne mig inga sådana gardiner. kan beror på trötthet, kan bero på att de inte finns. 🙂
Edit: Jasså du menar DÄR!? 😉 Hmm, jo, det var kanske lite bättre. Om den kom ihåg hade det varit perfek
Det är inte ett script du har laddat ner då? För jag hittar banne mig inga sådana gardiner. kan beror på trötthet, kan bero på att de inte finns. 🙂
Edit: Jasså du menar DÄR!? 😉 Hmm, jo, det var kanske lite bättre. Om den kom ihåg hade det varit perfek
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 23:52Du hittade 🙂
Håller med, det hade varit perfekt om den hade kommit ihåg vad man valde senast, så slipper man välja samma varenda gång man går in där. Men men 🙂
Du hittade 🙂
Håller med, det hade varit perfekt om den hade kommit ihåg vad man valde senast, så slipper man välja samma varenda gång man går in där. Men men 🙂