Quote from Guest on 10 May 2010, 21:46Det står att jag hag 0 olästa diskussioner men när jag klickar på den länken så ser jag att jag en massa olästa diskussioner. Något tillfälligt fel?
Det står att jag hag 0 olästa diskussioner men när jag klickar på den länken så ser jag att jag en massa olästa diskussioner. Något tillfälligt fel?
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:56Jag misstänker att det är något tillfälligt, jag har samma problem 🙂
Jag misstänker att det är något tillfälligt, jag har samma problem 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 21:57Säkert. Jag och maken har samma fel. Förutom att det är så segt att man knappt kan regga sin träning.
//AM som tänker lägga ner, stänga av och käka glass istället
Säkert. Jag och maken har samma fel. Förutom att det är så segt att man knappt kan regga sin träning.
//AM som tänker lägga ner, stänga av och käka glass istället
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 22:59För mig står det oftast nu för tiden att jag ska uppdatera sidan för att se antalet olästa inlägg, men det hjälper inte och det är också jättesegt.
För mig står det oftast nu för tiden att jag ska uppdatera sidan för att se antalet olästa inlägg, men det hjälper inte och det är också jättesegt.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 23:07Ok, låter konstigt. Problemet för mig ikväll har varit åtkomst... Har fått en massa felmeddelanden hela kvällen, men nu verkar det ha lugnat ner sig..
Ok, låter konstigt. Problemet för mig ikväll har varit åtkomst... Har fått en massa felmeddelanden hela kvällen, men nu verkar det ha lugnat ner sig..
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2010, 23:45Det händer flera alltsomoftast Allie. Olle ska närsomhelst byta ut hårdvaran mot snabbare grejor så det inte ska bli så segt - det är bara att stå ut!
Det händer flera alltsomoftast Allie. Olle ska närsomhelst byta ut hårdvaran mot snabbare grejor så det inte ska bli så segt - det är bara att stå ut!