Quote from Guest on 16 April 2013, 13:58Jag ser alla mina vänners träning utom en. Är det någon som vet vad som kan vara felet??
/Hans Westman
Jag ser alla mina vänners träning utom en. Är det någon som vet vad som kan vara felet??
/Hans Westman
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 14:08ja, din kompis vill inte att folk ska ser hans träning och har det osynlig 😉
alternativ du har honom som kompis men inte han dig.
ja, din kompis vill inte att folk ska ser hans träning och har det osynlig 😉
alternativ du har honom som kompis men inte han dig.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 14:11Jag hade samma problem.
Ingen såg min träning och det var för att man måste ändra en inställning.
Jag hittade den under "Maxa FunBeat, bli premium" annonsen nere till vänster. Och där klickade jag på "ändra" och hittade "Gör din träningen synlig för alla"
Jag hade samma problem.
Ingen såg min träning och det var för att man måste ändra en inställning.
Jag hittade den under "Maxa FunBeat, bli premium" annonsen nere till vänster. Och där klickade jag på "ändra" och hittade "Gör din träningen synlig för alla"
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 15:11man behöver inte vara premium medlem. utan gå in till mina inställningar och under vad andra få ser
man behöver inte vara premium medlem. utan gå in till mina inställningar och under vad andra få ser
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 16:50Tack nu funkar det. Har inget minne av att jag behövde göra något sådant men det är ju ett tag sen jag gick med så vi skyller på en alzheimer light.
Tack nu funkar det. Har inget minne av att jag behövde göra något sådant men det är ju ett tag sen jag gick med så vi skyller på en alzheimer light.